Jump to content
Forum Odszkodowania

wypadek fizjoterapeuty

aop
 Share

Recommended Posts

Witam,z zawodu jestem fizjoterapeutą i 3 miesiące temu wracając ze studiów uległam wypadkowi.jechało nas 4 rehabilitantów w tym 2 nie żyje.powodem wypadku była nadnierna prędkość-przy 165km/h auto wbiło się w drzewo.sprawa została umożona bo kierowca nie żyje.ja doznałam urazu głowy,wstrząśnienia mózgu,wyłamania górnych zębów i -co dla mnie jako fizjoterapeuty najistotniejsze-wieloodłamowego połamania obu rąk.wiem,że nie będe już mogła wykonywać masażu klasycznego,ćw.biernych i wielu innych rzeczy które robiłam jako fizjoterapeuta..bardzo się cieszę że przeżyłam ale moje plany legły w gruzach.mam29 lat,jestem w trakcie dalszego kształcenia w tym kierunku,miałam w planie zrobienie sobie dodatkowych kursów związanych z masażem oraz z usprawnianiem pacjentów z niedowładami połowiczymi..a tu straciłam pracę bo umowa wygasła..najprawdopodobniej będę miała grupę niepełnosprawności..napewno będę walczyć o odszkodowanie,ale o jakie?jak?już sama niewiem co i jak mam robić..proszę o jakąś poradę.dziękuję

W pierwszej kolejności powinien starać się Pan o zadośćuczynienie za doznaną krzywdę - w tym celu należy kompletować przede wszystkim dokumentację medyczną z leczenia powypadkowego. W dalszej kolejności możliwe jest uzyskanie zwrotu kosztów leczenia oraz zaliczki na poczet dalszego leczenia, a może nawet renty na zwiększone potrzeby. Nie wykluczone jest również roszczenie o rentę z tytułu niezdolności do pracy, lecz to wymaga bliższej analizy sprawy.