issabella80 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 W sierpniu 2008 r. zgłosiłam do Benefii uszkodzenie mojego pojazdu. Szkoda powstała w momencie, kiedy mój samochód stał na parkingu. W związku z tym nie znaleźli się świadkowie tego zdarzenia. Uszkodzenia zostały oszacowane, przez rzeczoznawcę firmy Benefia działajacego w moim mieście -Olsztynie, na sumę 5500 PLN. Wycenę faktyczną otrzymałam od firmy ProfiBiz dopiero po trzech miesiącach tj.25.11.2008 r. Wycena nie zawierała jakichkolwiek szczegółowych informacji, czyli wyodrębnionych cen poszczególnych elementów do wymiany, robocizny itp. Po odliczeniach poinformowano mnie, że wysłano dnia 25.11.2008 r. pieniądze w kwocie 1400 PLN. Poprosiłam o szczegółową wycenę, której do dnia dzisiejszego nie otrzymałam. Pieniędzy z resztą również. Od sierpnia b.r. nie mogę korzystać ze swojego samochodu, gdyż jest uszkodzony. Mam małe dzieci, a jedno z nich jest bardzo chore. Jestem samotną matką i codziennie borykam się z problemami i kosztami spowodowanymi brakiem pojazdu, który w takiej sytuacj jest mi bardzo potrzebny. Moje interwencje telefoniczne nie przynoszą skutku. Jestem notorycznie okłamywana i wprowadzana w błąd przez kolejnych pracowników Benefii i profiBizu. Proszę o pomoc i informację, co mogę w tej sytuacji zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenOMEN Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Moje zdanie jest takie:- albo sprawę oddać do Sądu- albo oddać w ręce firmie specjalizującej się w odzyskiwaniu odszkodowań Nie dość, że powinna Pani uzyskać wyższe odszkodowanie, to jeszcze odsetki i zadośćuczynienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się