Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

wypadek po długiej pracy

nakanos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zatem po kolei.

Jestem mechanikiem który jest zartudniony w pewnej dużej firmie farmaceutycznej.

Jestem związany z zakładem juz 18 lat i mam umowę na czas niekreslony.

W umowie jest zapis o mej pracy w systemie jednozmianowym 8 -godzinnym

Raz na 3 miesiące przeprowadzamy pewna czynność

(praca z substancjami niebezpiecznymi typu:perhydrol,lug sodowy itp) która wymaga obecności mechanika przez 12-15 godzin co jest oczywiści niedopuszczalne gdyz naturalnie pozostaję w pracy zbyt długo.

Wielokrotnie informowałem swego kierownika o tym iż praca jest ta szczególnie niebezpieczna(kontakt z chemia) poza tym odbywa się to w godzinach od 12.00 popołudnie do 3-4 rano następnego dnia czyli około 15 godzin.

Malo tego ze względu na to ,iz kolego pracuje na rano czyli od godziny 7.00 do 15.00 przez pozostały czas czyli grubo ponad 8 godzin pozostaję w pracy sam!!!!

Wielokrotnie monitowałem w tej sprawie bez efektu - brak ludzi odpowiedz kierownika.

Praca w godzinach ponadliczbowych to tu norma.

Jest wrzesień ja ma wykorzystane dopiero 8 dni z urlopu i 50 h nadgodzin

wszystko mozna udowodnić jest tu system kontroli godzin pracy pracownika oraz kamery z zapisem wszystkiego co sie porusza na twardym dysku)

Tak jak zawsze przed ta operacja wysyłam meila do kierownika o planie jej przeprowadzenia ,czynnosciami do wykonania oraz czasem pracy jej wykonia (czyli około 15 godzin)

Kierownik akceptuje mi ten plan myślę teraz tym samym łamiac moje prawa pracownicze i niejako podpisujac na siebie wyrok w przypadku gdyby mi sie cos stało.

Coz tak się własnie stało.

Zacząłem pracę o godz.13.00 i postepowałem zgodnie z wzorcowa procedurą postępowania zaakceptowana przez dzial kontroli jakości. Około godz 2.00 w nocy rozpocząlem finalne czynności mej pracy która była związane z uzupełnieniem wody w zbiorniku.