ankus Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 witam w lipcu tego roku miałam wypadek w stadninie podczas jazdy konnej, w wyniku tego doszło do złamanie miednicy, wieloodłamowego złamania k.krzyżowej, k.kulszowej prawej, k.łonowych. (na szczęście obyło się bez urazów wewnętrznych). w szpitalu leżałam ponad 40dni, po 7dniach od wypadku miałam operacje (założenie stabilizatora zewnętrznego), po 30dniach leżenia plackiem, bez ruchu, nawet siadania( od operacji) zaczęłam chodzić o kulach, następnie wypisano mnie do domu. teraz czekam na 2 operacje (ściągniecie stabilizatora - w połowie października) jestem studentką, z powodu tego wypadku na uczelnie wróce może w listopadzie, przez dłuższy okres będe musiała chodzić o kulach, czeka mnie także rehabilitacja.na "Szczęście" jestem ubezpieczona na uczelni, w dwóch innych ubezpieczalniach, stadnina (szkółka jeździecka) także jest ubezpieczona. w związku z tym mam pytanie, czy przysługują mi odszkodowania od wszystkich firm w których była ubezpieczona (także od uczelni i stadniny)? po jakim czasie od wypadku moge zabiegać o ubezpieczenie? i czy komisja lekarska będzie brała pod uwage obydwie operacje i okres tych 3 miesięcy, w których mam założony stabilizator?z góry dziękuje za wszelkie informacje )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...