Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Ustalenie odszkodowania(skomplikowana sprawa)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam 18 lat i jestem zielony w kwestiach prawnych itp. dlatego zwracam się do was o pomoc :)

Mieszkam w niedużym mieście razem z rodzicami i trzema siostrami.Niedawno (m/w tydzień temu) mojej rodzinie przytrafiła się pewna "tragedia" Postaram się zwięźle opisać całą historie: