agad Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Jestem pielęgniarką i w mojej pracy czesto i dużo dżwigam .W zwiazku z tym nabawiłam się problemów z kregosłupem .Jakos chodziłam do pracy,ale niestety nasilający sie ból kręgosłupa uniemożliwia mi teraz wykonywanie pracy.Dodatkowo pojawiła sie rwa i silny ból promieniujący do prawej nogi.Po prostu już nie moge normalnie chodzić,kuleję.Do tej pory pomagało leczenie farmakologiczne,teraz nie daje to już poprawy.Czy w związku z tym mogę teraz zgłosić wypadek przy pracy?Do tej pory miałam nadzieje ,ze leki jakoś pomogą.Moja bezpośrednia przełożona i koleżanki w pracy widziały w jakim stanie przychodze do pracy.Niestety obawiam sie ,że moje leczenie bedzie długotrwałe i nie zakończy się tylko rehabilitacją.Zaznaczam,że mam aktualna dokumentacje medyczną(rezonans),w którym stwierdza się wysunięcie krążka L5-S1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...