evolution Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Witam mam problem. Złamałem Rękę w szkole. Dostałem gips na 3 tyg.Zdjęli mi gips i teraz chcę ubiegać się o odszkodowanie.Poszedłem do behapowca w szkole i spytałem co mam zrobić powiedział:Napisz protokół ?? protokół jak ja nie wiem co mam tam napisać może ktoś pomoże napisaćalbo powie co ma w nim być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
behapowka Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Jesteś uczniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolution Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Witam tak jestem uczniem 3 klasy. gim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...