imported_lukasz Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 jestem kierowca w Irlandii 6 tygodni temu podczas wyładowywania towaru z "lodówki" poślizgnąłem się na mokrej nawierzchni i wypadłem z vana. w szpitalu wpakowali mi rękę w gips na 6 tyg.pracodawca kazał mi napisać raport jak to się stało i pomimo tego nie dostałem wynagrodzenia za pierwszy miesiąc chorobowego . wiec po miesiącu postanowiłem ze złamana ręka wrócić do pracy.po 6 tyg lekarz stwierdził ze kość się nie zrosła a w szpitalu wpakowali mi rękę w gips na 6 tyg. i kazał przyjść za 2 tyg jak będzie jakiś specjalista od rak. znów gips z tym ze ty razem nie wiem na ile powiedział może 6 może 10 a może operacja. czy jest szansa na odszkodowanie ? na zwrot należytego wynagrodzenia za okres chorobowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odszkodowanie Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 chorobowe należy Ci się jak krowie ziarno. Co do wypadku, być może również masz prawo do odszkodowania za wypadek przy pracy w Irlandii. Czy pytałeś o to jakiegoś adwokata na miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...