Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

wypadek przy pracy w Irlandii- złamany nadgarstek


imported_lukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem kierowca w Irlandii 6 tygodni temu podczas wyładowywania towaru z "lodówki" poślizgnąłem się na mokrej nawierzchni i wypadłem z vana. w szpitalu wpakowali mi rękę w gips na 6 tyg.pracodawca kazał mi napisać raport jak to się stało i pomimo tego nie dostałem wynagrodzenia za pierwszy miesiąc chorobowego . wiec po miesiącu postanowiłem ze złamana ręka wrócić do pracy.po 6 tyg lekarz stwierdził ze kość się nie zrosła a w szpitalu wpakowali mi rękę w gips na 6 tyg. i kazał przyjść za 2 tyg jak będzie jakiś specjalista od rak. znów gips z tym ze ty razem nie wiem na ile powiedział może 6 może 10 a może operacja. czy jest szansa na odszkodowanie ? na zwrot należytego wynagrodzenia za okres chorobowego ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...
izabelak1987 wrote:
witam nazywam sie Izabela i pracuje od 3 miesiecy w hotelu jako kelnerka. skrecilam noge w kostce i cos stalo sie z palcem (wyglada na przemieszczenie kosci) definitywna wina pracodawcy . poslizgnelam sie na wodzie ktora ciekla ze sciany prosto na podloge. pojechalam do szpitala gdzie po 5 godzinach czekania zrobiono redgena i stwierdzono ze nic niejest zlamane. wystawiono zwolnienie na 3 dni ktore dzisiaj sie koncza. ja nie jestem w stanie isc jutro do pracy gdyz praca kelnerki polega na dosyc szybkim chodzeniu.
chcialabym sie dowiedziec kto ponosi koszty szpitala i czy powinni mi zaplacic za dni ktore przesiedzialam w domu z ich winy? jak i gdzie powinnam sie starac o odszkodowanie i oplacenie fizykoterapi w trakcie ktorej wlasnie jestem.
prosze o szybka odpowiedz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
keri wrote:
izabelak1987 wrote: