151277 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 cztery miesiące temu miałem wypadek w pracy a jestem kierowca autobusu czyli był to wypadek komunikacyjny od tamtej pory jeżdziłem w lęku i strachu ,skończyło sie to dla mnie dusznościami i zawrotami głowy oraz wizytą w poradni zdrowia psychicznego oraz leczeniem zakład pracy umywa ręce co mam robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...