Jump to content
Forum Odszkodowania

oc ceny - cennik oc

ewka_25
 Share

Recommended Posts

Witam

Jakie obecnie są według was ceny najtańszego oc dla samochodu Passat z roku 1999 ja jestem młodym kierowcą 2 lata prawojazdy to będzie moje pierwsze ubezpieczenie samochodu mieszkam w Warszawie można gdzieś znaleźć taki cennik oc ?

Pozdrawiam

• 2 weeks later...
musiałabyś wejść na strony ubezpieczycieli typu direct i wyliczyć sobie składkę na ich kalkulatorach, np na AXA, Generali, Comercial Union CU Direct, Link4....

Sprzedaję ubezpieczenia dla 12 towarzystw. Stawki są zróżnicowane i zależą od wielu czynników. Znajdź w swojej miejscowości multiagenta, powinien dobrać tak byś była zadowolona. Sam działam we Wrocławiu i w większości wypadków (niemal 100%) znajduje rozwiązania zdecydowanie tańsze od direct. Zwłaszcza jeśli dotyczą osób młodych ( przed 30-tka), krótkim stażem posiadania prawa jazdy i bez zniżek. Z doświadczenia wiem że ubezpieczyciele wybierają pewne segmenty rynku i wtedy produkt jest tańszy. Pozdrawiam

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Direct są dobre, ale ja polecam skorzystać z pomocy agenta, który za Ciebie porówna oferty i dobierze najlepszą. Niestety większość ludzi nie docenia, faktu że każdy agent jest po szkoleniach i zna produkty lepiej niż przeciętny Kowalski.

Agenci dobrze znają warunki TU. Ale gwarantuje, że większość z nich sprzeda tę polisę, za którą mają większy %, a nie najlepszą dla Klienta - na tym polega praca agenta.

ubezpieczycielwawa wrote:
....agent jest po szkoleniach i zna produkty lepiej niż przeciętny Kowalski.
a to 100% racja :)

jeżeli chodzi o prowizję to przynajmniej dla brokerów na ryzyku oc wszystkie towarzystwa dają zazwyczaj taki sam % i jest to zazwyczaj 12% wiec niekoniecznie musi to być wykładnik -

• 4 months later...
Szanowny Gruzie ,ruiny mych słów dowiodłeś, przyznaję racje i odszczekuje swe słowa. PZU nie wybiorę za 5,5 zł pracował nie będę. Na szczęście mimo tego podłego świństwa w mojej pisaninie, nie musiałem, klientów oszukiwać. A co do 12%. Macie gdzieś MTU za 12%. Przydałoby mi się.

• 4 months later...

Jeśli Twój tatuś (lub ktoś z rodziny) ma samochód i maksymalne zniżki, to jeśli dorejestrowałabyś go jako współwłaściciela, wtedy jego zniżki przechodzą na Ciebie. Ja tak zrobiłem - dorejestrowałem sobie babcię i oprócz maksymalnych zniżek mam jeszcze zwrot z funduszu rehabilitacyjnego, ponieważ babcia ma pierwszą grupę inwalidzką, tak więc OC wychodzi mnie gratis :-)

A jak się jeździ Passatem Ewuniu ? :-)

• 10 months later...
Witam, też miałam ten problem bo totalnie nie ogarniam tych warunków OC, a niedawno musiałam je nabyć. Za to mam ubezpieczyciela który współpracuje z Grupą Centrum Ubezpieczeń i jestem bardzo zadowolona. Chodzi o to, że normalnie taki agent nie ma możliwości wybierania z pośród tylu ofert OC, a on ma do dyspozycji wiele towarzystw ubezpieczeniowych i może dopasować ofertę najlepiej jak się da.