Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

kolizja co dalej???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie i od razu dziękuje za każdą pomoc. Od dwóch godzin przeglądam to forum ale postanowiłem napisać bo jednak każda sytuacja jest inna. Liczę na pomoc bo jestem kompletnie zielony w takich sprawach.

Dzis o 9 zaistniała kolizja z udziałem 4 aut na autostradzie w Katowicach. Pani jadąca środkowym pasem ruchu nie potrafiła zmienić pasa na prawy i zatrzymała się na autostradzie na samym srodku. Ja jadac za nia powoli spokojnie dojechełem do niej i zatrzymałem sie za nia zostawiajac jakies dwa metry przerwy( delikatny dojazd bez nagłego hamowania) ale pan jadacy za mna zaparkował we mnie dosc mocno, uderzenie popchnelo mnie na auto poprzedzajace. W auto ktore mnie uderzyło uderzyło nastepne. Po czym dostałem drugie uderzenie od pana co bil za pierwsszym razem.

Policja ustaliła winnych tych dwoch za mna gdyz ja stałem ( moralnie powiedzieli ze ta pani co pas zmieniała jest winna bo kto to sie zatrzymuje na srodku autostrady?).

Sprawca ubezpieczony w PZU. Zgłosiłem szkode telefonicznie i czekam na telefon od kogos co bedzie ogladal auto. I teraz moje pytania: