Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Jak otrzymac odszkodowanie z zus i pzu


matiz-1990
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

doznalem wypadku w pracy . jestem w trakcie leczenia powiedzcie mi co musze zrobic po zakonczeniu leczenia aby otrzymac odszkodowanie ze zusu i pzu ?? raport z miejsc zdarzenia jest spisany i zatwierdzony przez prezesa jestem obecnie uczniem 3 klasy zawodowej po zakonczeniu leczenia pewnie bede musial isc do lekarza po zdolnosc do pracy . a co ze zusem i pzu zeby moja sprawa toczyla sie juz co do odszkodowania ?? czy ja musze cos w tej sprawie robic czy tym sie zajmuja w zakladzie pracy ?? z gory dzieki wam za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...