nina2q Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 9 marca miałam kolizję nie z mojej winy. Kierujący pojazdem nie zatrzymał się na znaku "stop" i wymusił na mnie pierwszeństwo. Nie wzywaliśmy policji, zastało spisane oświadczenie. Szkoda została zgłoszona i 13.03.09. był rzeczoznawca. TU do tej pory nie wypłaciło odszkodowania. Kontakt z osobą, która prowadzi moją sprawę jest BARDZO ograniczony! Najpierw Pan był na urlopie, a następnie kiedy wrócił do pracy nie odbierał telefonu. Musiałam interweniować u przełożonego. I tak minął kolejny tydzień. Podczas dzisiejszej rozmowy Ubezpieczyciel stwierdził cytuję " że jest zawalony robotą i powinien to zrobić w tym tygodniu". Chcę podkreślić, że w tamtym tygodniu rozmowa przebiegała w podobnym tonie i otrzymałam zapewnienie, że najpóźniej we wtorek będzie mi wypłacone odszkodowanie. Mam pytanie z zaistniałą sytuacją: jak długo TU ma czas na wypłacenie odszkodowania i co mam dalej robić?Dziękuję! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fundao Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 TU ma 30 dni od zgoszenia szkody na wypłatę części bezspornej - niestety musisz poczekać. To co piszesz nie świadczy dobrze o tej firmie. Zeby zacząć naprawiać samochód musisz mieć ocene techniczną, z której bedzie wynikało co zostało zakwalifikowane do naprawy i co do wymiany - zacznij od zażądania tego dokumentu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina2q Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 Dziękuję za podpowiedź. Mam tylko nadzieję, że ten koszmar szybko się skończy. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fundao Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Jakby co to pisz dalej - pomożemy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nina2q Posted April 3, 2009 Author Share Posted April 3, 2009 Dzisiaj znowu próbowałam się skontaktować z przedstawicielem ubezpieczyciela i oczywiście Pan cały czas był nieuchwytny, nie odbierał telefonu. Nieprofesjonalność personelu! Mam nadzieję, że w poniedziałek ta sprawa wyjaśni się. Postaram się poinformować, co udało mi się uzyskać. Dziękuję za wsparcie!Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.