Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Przęciecie palca 3 szwy!! Odszkodowanie?

sasi1988
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcialabym się zapytać czy mam prawo do ubiegania się odszkodowania. Przeciełam sobie nożem kuchennym palec, rana byla dośc głęboka. Pojechalam na pogotowie i lekarz założył mi 3 szwy. Czy mam prawo ubiegac sie o odszkodowanie. Jestem studentką zaoczną, ubezpieczoną w szkole, a także posiadam książeczke ubezpieczeniowa członka rodziny czyli na mame. Bardzo prosze o pomoc czy w ogole warto sie ubiegac i czy mam takie prawo:) z góry dzieki

a jaki to niby uszczerbek na zdrowiu ? ile % ? szwy zdejmą i po temacie. no i co ma do tego książeczka ubezpieczeniowa członka rodziny ? tyle chyba, że za szwy nie musiałaś płacić

Hehe spoko:) nie wiem nie znam sie na tym, wiec dlatego weszłam tu zeby ktos kompetentny odpowiedzial mi na moje pytania:). A jaki ma % uszczerbek na zdrowiu skręcenie palca, albo rózne takie smieszne wypadki i ludzie zgarniają kase z ubezpieczenia

Nie rozumiem..... ;/

szwy również liczą się do uszczerbku na zdrowiu, przecież po zdjęciu zostają blizny, pozatym czasami po zdjęciu szwów palce mogą nie mieć pełnej sprawności ze względu na możliwość bardziej naciagniętej skóry.

W szkole powinnaś posiadać ubezpieczenie NNW, jeśli działa ono 24h raczej dostaniesz 1% uszczerbku od kwoty na którą opiewa polisa

sasi1988 wrote:
... A jaki ma % uszczerbek na zdrowiu skręcenie palca, albo rózne takie smieszne wypadki i ludzie zgarniają kase z ubezpieczenia

Nie rozumiem..... ;/

Nie ma śmiesznych wypadków, nawet po lekkim skręceniu jakiegokolwiek stawu raczej nigdy nie bedzie on miał pełnej sprawności, bedzie dawało to o sobie znać.

pozdrawiam

dziekuję bardzo, tak własnie myslalam że jest to jakis uszczerbek na zdrowiu, ponieważ nie moge wyprostować palca. Skóra jest naciągnięta!