Macieg Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam Serdecznie Piszę w sprawie mojej pracy,jestem kierowcą i magazynierem pracuje w prywatnej firmie z artykułami do łazienek kuchni itd.Robie wszystko,nawet jeśli nie należy to do moich obowiązków choć sam nie wiem co należy do moich obowiązków.Mam sporo pytań związanych z tym jakie mam wogóle prawa,ponieważ nie wytrzymuje już tego całego napięcia. 1.Pierwsza sprawa to co zrobić jeśli nie miałem szkolenia (w polsce nazywa się to BHP),nie mam ubrania ochronnego,oprócz butów.2.Nie wiem za co pracodawca mi odciąga jak wogóle wygląda moja wypłata ponieważ nie rozumiem swojego payslipu,co z tym zrobić i gdzie się udać w tej sprawie,on niestety nie ma nigdy czasu dla pracowników aby z nimi porozmawiać.3.Nie wiem jakie wogóle do mnie należą obowiązki,co w tej sprawie zrobić4.Dziś dostałem upomnienie za to że nie zadzwoniłem że nie przyjde do pracy a sprawa wyglądała tak że zadzwoniłem w czwartek że nie przyjde do pracy ponieważ źle się czuje a w piątek już nie zadzwoniłem,czy miał prawo wystawić mi upomnienie??5.W kontrakcie mam 30 minut przerwy a on chce mi odciągać za godzine czy ma takie prawo??6.Mam w kontrakcie 20 dni urlopu a z tego co czytałem to jest 24 dni urlopu czy pracodawca może zmnijszyć ilość dni??Jeśli nie to co zrobić??7.Podejrzewam że nie jestem ubezpieczony w pracy ale nie wiem jak mam to sprawdzić,sam dzwigam czasami po 25kg wszystko może się zdarzyć,wypadek samochodowy również i co wtedy jeśli pracodawca mnie nie ubezpieczył??8.Ostatnia sprawa to taka jak mam obliczyć albo jak się dowiedzieć czy pracodawca mnie nie oszukuje co do wypłaty?? Wiem że tych pytań jest sporo ale proszę o pomoc.Dziękuje Macieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...