mayday21 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam serdecznie i proszę o poradę. Na początku stycznia miałem wypadek a mianowicie wyszedłem z szatni zakładowej by odbić przepustkę,szedłem chodnikiem i poslizgnęła mi się prawa noga w skutek czego doznałem złamania kości ramiennej z przemieszczeniem. 2 ludzi mnie podniosło lecz nie znałem ich. Stało się to oczywiście na terenie zakładu,protokół bhp został spisany,udzielono mi 1 pomocy w punkcie na zakładzie. Tydzień byłem w szpitalu i byłem operowany,obecnie jestem nadal na zwolnieniu lekarskim a w kości mam metalowgo "gwoździa"który zostanie usunięty z jakiś rok. Moje pytanie brzmi: jak dochodzić odszkodowania(jak to się odbywa)??mam podstawowe ubezpieczenie,nie żadne dodatkowe. Jestem kompletnie zielony. Gdy lezałem w szpitalu chodził koles który zajmuje się odszkodowaniami i mówił że oprócz zwykłego nalezy mi sie to z OC zakładu. Dodam że pracuje w dużym zakładzie zatrudniajacym mase osób. Proszę o jakieś wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewania Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Przeczytaj dokładnie TU! http://e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=79 Teraz jest juz wieksza kwota odszkodowan. Ale reszta jest wciaz aktualna. Jesli - jak piszesz - protokol zostal spisany i wypadek zostal uznany za wypadek przy pracy (masz 1 egz. takiego Protokolu?) - to dalej postepuj w sposob opisany na stronie, ktorej adres wkleilam.Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...