maniek_19901 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Witam.Ostatnio byłem ofiarą w wypadku drogowym. Jechałem ze znajomymi w aucie i mój kolega wymusił pierszeństwo i uderzył w nas inny samochód który jak się okazało jechał z podwójnie przekroczoną prędkością. Kolega posiada tylko polise OC. I teraz mam pytanie czy mam prawo do odszkodowania i jak mam to zalatwić. Ja jako jednyny z pasażerów nie byłem w szpitalu ale mam wypis ze szpitala gdzie jest napisane że posiadam rane na czole ciętą, stłuczenieu głowy, klatki piersiowej, zlamane żebro itp nie bylem w tragicznym stanie wiec mnie wypuścili. Ale powiem teraz że po kilku dniach odczywam bule i nie wiem czy z tym też iść do lekarza i dołączyć do sprawy wypadku. Prosze mi napisać jak mam teraz postąpić, bo np słyszałem żeby założyć historie choroby u lekarza rodzinnego po tym wypadku. Jak mam dalej postępować gdzie się zglosić, jestem też uczeniem wiec czy moge z dwóch ubezpieczycieli skorzystać??Będe wdzięczny za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eugeniusz Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Jak najbardziej powienieneś kontynuowac leczenie. Kompletuj całą dokumenmtacje i wraz z wnioskiem powinna zostac zgłoszona do ubezpieczyciela OC sprawcy. Nawet jeśli nei byłeś dotkliwie ranny, możesz starac się o zadośćuczynienie za doznany ból i straty moralne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruz Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 maniek_19901 wrote:...czy moge z dwóch ubezpieczycieli skorzystać...NIE!!!możesz zgłosić tylko jedną szkodę OC osobową! Zgłaszasz ja w TU, w którym ubezpieczony jest sprawca zdarzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...