Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Wypadek Quadem

pawelkolo18
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 sierpnia br. miałem wypadek quadem . Nie miałem hamulców i uderzyłem w betonowy słum. Doznałem urazu głowy i barku na wypisie napisano mi tak:

Ewidentnej szczeliny złamania w obrębie kości sklepienia czaszki nie wykazano. Zostało mi załozonych 5 szwów na głowie na okres 10 dni.

Bark prawy (RTG)- cechy powichnięcia w stawie barkowo-obojczykowym; podejrzenie niewielkiego zwichnięcia przedniego w stawie ramiennym. W rezultacie na zleceniu napisano mi nosic orteze na okres 3 tygodni a póxniej rehabilitacja

A na rozpoznaniu mam jeszcze Naderwanie więzozrostu barkowo-obojczykowego.

Quad nie był zarejestrowany i ubezpieczony. Wypadek miałem sam. Jestem uczniem. Wiec mam szkolne ubezpieczenie i ciekaw jestem na ile % mogę liczyć tak orientacyjnie