Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Złamany nadgarstek - jakie odszkodowanie ?

Mzk00
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.3 miesiące temu złamałem prawy nadgarstek.Dokładnie wyrostek rylcowaty kości promieniowej.Miesiąc temu miałem zdjęty gips i do tej pory ruchomość w nadgarstku jest bardzo słaba.Ok 30 stopni wychylenie góra/dół.Myślę że za miesiąc dokończę rehabilitację,czyli cały proces od złamania do "wyzdrowienia" trwałby 4 miesiące.Z tego co się orientowałem w takim wypadku powinienem dostać ok 3-4% uszczerbku na zdrowiu ale chciałbym się upewnić jak się liczy tą kwotę odszkodowania żeby mnie nie wyrolowali.Ubezpieczony jestem w PZU poprzez Politechnikę Łódzką.Niżej podaję szczegóły ubezpieczenia :

Z tytułu śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku albo zdarzenia

objętego umową. 30.000,00 PLN

Z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu. do 30.000,00 PLN

Jednorazowe świadczenie w przypadku braku trwałego uszczerbku na

zdrowiu i wystąpienia innych następstw niż wymienione w Tabeli Nr 3, 4, 6, 7

(tabela nr 5) o.w.u. 600,00 PLN

Zwrot kosztów nabycia przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych

oraz kosztów odbudowy stomatologicznej zębów stałych. do 7.500,00 PLN

Zwrot kosztów przeszkolenia zawodowego osób niepełnosprawnych. do 7.500,00 PLN

Świadczenie typu assistance na terytorium RP.

Zwrot kosztów leczenia pozostających w związku z nieszczęśliwym

wypadkiem do 6.000,00 PLN

Jednorazowe świadczenie z tytułu zgonu ubezpieczonego spowodowanego

nowotworem złośliwym. 1.000 PLN

Jednorazowe świadczenie w przypadku zgonu studenta w wieku do 25 lat z

powodu wrodzonej wady serca. 1.000 PLN

Jednorazowe świadczenie w przypadku śmierci przedstawiciela ustawowego

studenta w wieku do 25 lat w następstwie nieszczęśliwego wypadku. 3.000,00 PLN

Odpowiedzialność cywilna studentów 5.000,00 PLN

Składka za ubezpieczenie 65,00 PLN

Rozumiem że jeżeli dostałbym 3% to : 30 0000zł * 3% =900zł czy tak?