Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Ubezpieczenie NNW


edek111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem studentkę studiów dziennych na państwowej uczelni na której mam wykupione ubezpieczenie NNW, w związku z czym mam pytanie czy w przypadku poronienia mogę się ubiegać o odszkodowanie czy poronienie nie jest zaliczane do nieszczęśliwych wypadków? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczęśliwy wypadek to nagłe zdarzenie wywołane przyczyną zewnętrzną, w wyniku którego Ubezpieczony – niezależnie od swojej woli – doznał uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia lub zmarł. Z definicji tej wynika że poronienie nie jest nieszczęśliwym wypadkiem a jedynie może być skutkiem nieszczęśliwego wypadku.

W zależności od okoliczności poronienia możesz ubiegać się o odszkodowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
czy z pzu indywidalnego nalezy mi sie odszkodowanie,za nagły wypadek w pracy gdzie juz 3tydz nosze gorset szyinych,urazu nie stwierdzono ale wykryto liczne zwyrodnienia kregów szyjnych podniosłam w pracy gar i strzeliło mi w szyi lecze sie u neurologa poniewaz rece mi dretwiejom i mam silny bóle głowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...
Dzień dobry miesiąc temu w domu ciałem drzewo piła spalinowa i przeciąłem sobie palec u ręki miałem 11 szwów i teraz mam Blizne miałem 4 tyg L4 i nie mogłem chodzić do pracy, dodam że pracuje od 2 miesięcy ma umowę o prace, i mam pytanko czy mam prawo do jakiegoś ubezpieczenia? Albo czy przysługuje mi jakiś zasiłek ? Z góry dziękuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,