Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Czy polecą zniżki AC?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich!

Niedawno miałem małą stłuczkę z mojej winy. Remont chciałbym pokryć z AC. Ponieważ jestem młodym kierowcą auto mam zarejestrowane w PZU razem z matką (jako współwłaściciel), która ma pełne zniżki. Niedawno ojciec kupił nowe auto i w salonie dostał pakiet ubezpieczeniowy, roczny w PZU. Przy tym nowym aucie współwłaścicielem jest również matka.

Przy zgłoszeniu zniżki później polecą tylko na moje auto czy także na to nowe?

Pozdrawiam,

Podepnę się pod temat, bo u mnie sytuacja podobna.

Dotychczasowa zniżka za AC to 10%. Pół roku temu "wypadek" - pęknięta szyba odpryskiem kamieni spod kół. No i teraz kolejna umowa, a w niej AC +60%. Moim zdaniem to przegięcie i chcę się skonsultować czy to jest normalne.

Nie znam się na ubezpieczeniach, ale skoro AC wynosiło 1541zł, za nową szybę oddali 400zł, to teraz chcą za AC 2240zł (czyli aż o 700zł więcej) - to mi coś tu nie gra. Mam ochotę zrezygnować całkowicie z AC.

Dodam, że firma ubezpieczeniowa to Concordia Polska.

a kto Ci karze ubezpieczać się w tak niszowej firmie? poszukaj w internecie, niektóre ubezpieczalnie rozróżniają szkody szybowe od "zwykłych" ,inne bazują zniżkami wyłącznie na OC itp.

a do Dalback

2009-09-15 23:10:18Z reguły pytania dotyczą ogólnie szkód właścicieli auta niezależnie czy będzie to nowe auto czy też auto z kontynuacją polisy.

nieprawda, jak kupiliśmy nowy samochód parę lat temu to dopiero od drugiej szkody z polisy pojazdu naliczana była zwyżka, tak było w OWU. Jedna szkoda z OC albo jedna z AC z TEJ POLISY były "dopuszczalne" i nikt nie pytał o inne auta w rodzinie przy kontynuacji, a auta nawet nie musiałem pokazywać, pomimo, że mógł miec przecież szkodę z OC innego użytkownika.

Sam widzisz, że to zależy od towarzystwa, a to, że nie traciłeś zniżek za jedną szkodę w roku ubezpieczeniowym to jedynie zasługa tego pakietu jaki wykupiłeś.