DarW Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Witam Wszystkich! Niedawno miałem małą stłuczkę z mojej winy. Remont chciałbym pokryć z AC. Ponieważ jestem młodym kierowcą auto mam zarejestrowane w PZU razem z matką (jako współwłaściciel), która ma pełne zniżki. Niedawno ojciec kupił nowe auto i w salonie dostał pakiet ubezpieczeniowy, roczny w PZU. Przy tym nowym aucie współwłaścicielem jest również matka.Przy zgłoszeniu zniżki później polecą tylko na moje auto czy także na to nowe? Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1661348212 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Na oba auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_1st Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ale pakiety rządzą się innymi prawami, będą pytać jedynie o szkody konkretnego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1661348212 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Z reguły pytania dotyczą ogólnie szkód właścicieli auta niezależnie czy będzie to nowe auto czy też auto z kontynuacją polisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...