Czy polecą zniżki AC?

Założył DarW, 15 września 2009 · 353 wyświetlenia

DarW

Witam Wszystkich!

Niedawno miałem małą stłuczkę z mojej winy. Remont chciałbym pokryć z AC. Ponieważ jestem młodym kierowcą auto mam zarejestrowane w PZU razem z matką (jako współwłaściciel), która ma pełne zniżki. Niedawno ojciec kupił nowe auto i w salonie dostał pakiet ubezpieczeniowy, roczny w PZU. Przy tym nowym aucie współwłaścicielem jest również matka.

Przy zgłoszeniu zniżki później polecą tylko na moje auto czy także na to nowe?

Pozdrawiam,

Marcin
Na oba auta.
Pablo_1st
ale pakiety rządzą się innymi prawami, będą pytać jedynie o szkody konkretnego auta
Marcin
Z reguły pytania dotyczą ogólnie szkód właścicieli auta niezależnie czy będzie to nowe auto czy też auto z kontynuacją polisy.
em

Podepnę się pod temat, bo u mnie sytuacja podobna.

Dotychczasowa zniżka za AC to 10%. Pół roku temu "wypadek" - pęknięta szyba odpryskiem kamieni spod kół. No i teraz kolejna umowa, a w niej AC +60%. Moim zdaniem to przegięcie i chcę się skonsultować czy to jest normalne.

Nie znam się na ubezpieczeniach, ale skoro AC wynosiło 1541zł, za nową szybę oddali 400zł, to teraz chcą za AC 2240zł (czyli aż o 700zł więcej) - to mi coś tu nie gra. Mam ochotę zrezygnować całkowicie z AC.

Dodam, że firma ubezpieczeniowa to Concordia Polska.

Pablo_1st

a kto Ci karze ubezpieczać się w tak niszowej firmie? poszukaj w internecie, niektóre ubezpieczalnie rozróżniają szkody szybowe od "zwykłych" ,inne bazują zniżkami wyłącznie na OC itp.

a do Dalback

2009-09-15 23:10:18Z reguły pytania dotyczą ogólnie szkód właścicieli auta niezależnie czy będzie to nowe auto czy też auto z kontynuacją polisy.