dorota68 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Witam, wczoraj potrącił mame samochód. Lezy w szpitali z podejrzeniem pękniecia biodra. Przechodziła przez jezdnię, widziała auto, ale nie zdążyła przejść bo on nie hamował. Jej wina- dostała mandat. Młody kierowca nie zachował nalezytej uwagi. Ona nie wtargneła na jezdnie- tylko nie zdążyła przejść. Nie wiem, czy to zresztą ważne. Była Policja- napewno jest notatka. Moje pytanie brzmi: czy nalezy sie odszkodowanie z OC samochodu sprawcy, kiedy wina jest obopólna? Jest emerytka i a leczenie będzie kosztowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ava80 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 z moich informacji wynika że tak. Jesli jest współwina zwykle orzeka sie wypłate np. 50% odszkodowania i zadośćuczynienia z racji współwiny. Nie jestem prawnikiem, tylko sama walczę o odszkodowanie po wypadku. Sugeruje darmowa konsultacje prawną - w każdej miejscowości jest radca prawny w sądzie lub w MOPSie (miejsckim ośrodku pomocy społecznej). On musi pomóc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorota68 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Ufff. dzięki bardzo za odzew. Musze tylko zdobyć notatke z Policji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof1754 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam Zgadzam się z ava80. Jeśli współwina to 50% należnego odszkodowania z UFG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnik Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Krzysztof1754 - skąd ten pomysł z UFG!!!???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...