zoso8894 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 witam i przepraszam ale jestem zupełnie zielony w tych sprawach ....mialem stłuczkę , OC sprawcy było w warcie , policja dala mu mandat itd.na oględziny umówił się ze mna rzeczoznawca ale przyjechał godzinę wcześniejniż miał i zrobił je beze mnie ... nawet nie wiem czy tak mozna ...ale ciekawe jakim cudem to zrobił skoro nie miał nawet kluczyków ...obmacał z wierzchu , spisał coś i pojechał . jak do niego zadzwoniłem to palił głupa ...pytam go jak mógł to zrobić ? przeciez u mnie podłużnica jest na pewno naruszonai dzwi całkowicie opadły , słupek jest naruszony ... i nie mógł tego widziećskoro nawet nie miał kluczyków ! nawet nie patrzył pod spód tylko obejrzał na parkingu .to on powiedział że będzie szkoda całkowita bo to stare auto . no ale coś mi tu nie gra ! przecież będę sie musiał jakoś się odwołać i pokazaćże są inne uszkodzenia i to bardzo istotne które on "przeoczył" !!!co mam zrobić ? wezwać własnego rzeczoznawcę ? nie mam pojęcia .może trochę za wcześnie pytam bo czekam teraz na jakieś pismo od nichz wyceną itd , ale jestem wkurzony na takie potraktowanie i już wiem że będą problemy .( nie dostałem żadnego pisma narazie z oględzin i też nic nie podpisywałem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...