kolizja drogowa bez wielkiego uszczerbku na zdrowiu

Założył kluseczka, 13 listopada 2011 · 308 wyświetleń

kluseczka
Dnia 08.11.2011 uległam wypadkowi drogowemu. Obywatelka Czech nie ustąpiła mi pierwszeństwa na skrzyżowaniu i uderzyła w drzwi od strony kierowcy. W wyniku, czego moje auto dachowało i wyładowało pionowo (maska i dachem) w dół w głębokim rowie. Nie odniosłam praktyczne żadnych obrażeń (nie licząc kilku stłuczeń i siniaków), ale nadal odczuwam silny ból szyi, żeber i kręgosłupa (dodam, że w szpitalu nie zrobiono mi oprócz prześwietlenia kolana żadnych badań). Następnego dnia po wypadku poszłam do lekarza rodzinnego i dostałam 3 dni zwolnienia (jestem studentką). Moje pytanie dotyczy odszkodowania: czy w ogóle jest sens się o nie starać ? Jeśli tak, to czy powinnam iść ponownie do lekarza i przedłużyć zwolnienie ? Jaka kwotę mogę dostać ?
Mariusz
Witam, czy podczas wizyty w szpitalu powiedziała Pani, że obrażenia są na skutek wypadku bądź kolizji drogowej?? Proszę udać się do lekarza po skierowanie do ortopedy. U ortopedy powiedzieć co się dzieje i czekać na rozwój wydarzeń. Lekarzem nie jestem ale zdiagnozują pewnie skręcenie odcinka szyjnego kręgosłupa. Z takim urazem i odpowiednim leczem kilka tysięcy odszkodowania z polisy OC sprawcy można wywalczyć. Powodzenia
kluseczka
Tak było to wiadome, ponieważ do szpitala zostałam zawieziona karetka z miejsca wypadku. Bardzo dziękuje za informacje i szybką odpowiedź.
Kancelaria1

Faktycznie należałoby dokonać właściwej diagnozy obrażeń ciała, już nie tylko ze względu na odszkodowanie, ale dla własnego bezpieczeństwa i droga przez lekarza rodzinnego do ortopedy jest słuszna.

Z tego co zrozumiałem Pani była kierowcą samochodu który brał udział w zdarzeniu, zatem jeśli obywatelka Czech została uznana winną spowodowania wypadku to może Pani wystąpić z jej ubezpieczenia OC o odszkodowanie i zadośćuczynienie.