cebria Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam.Mam pytanie do specjalistów...25.01.2010 doznałam obrażeń w wypadku komunikacyjnym.Byłam pasażerem w samochodzie prowadzonym przez kierowce, który jak się okazało był pod wpływem alkoholu.Nieprzytomna zostałam przewieziona do szpitala. Obrażenia to wstrząśnienia mózgu, złamany obojczyk, pęknięty palec u ręki oraz potłuczona noga. Mam pytanie, czy mogę ubiegać się o odszkodowanie od kierowcy - sprawcy wypadku? Jak to zrobić ?Dodam jeszcze że jestem studentką, nie mam indywidualnego ubezpieczenia, za to jestem "podpiętą" do ubezpieczenia zdrowotnego ojca.Chciałam również zapytać czy mogę się ubiegać o odszkodowanie z ZUSu skoro jestem ubezpieczona wraz z tatą?Proszę o rade i wskazówki, gdyż taka sytuacja spotkała mnie pierwszy raz i nie mam pojęcia co robić.... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabianopulos Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 trzeba zebrać całą dokumentacje medyczną ,wypełnić wniosek o zadośćuczynienie z OC sprawcy wypadku oraz zdecydować czy chcemy walczyć o pieniądze z towarzystwa ubezpieczeniowego sami czy za pośrednictwem kancelarji odszkodowawczej ale to wiąże się z zapłaceniem jej prowizji od wywalczonej kwoty zadośćuczynienia.Ubezpieczenie bezrobotnego w zusie polega wyłącznie na darmowej opiece lekarskiej i moim zdaniem odszkodowanie się nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...