nescio Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Dnia 7 marca b.r. uległem wypadkowi samochodowemu jako pasażer. Kierowca z drugiego auta, który był sprawcą wypadku przyjął mandat karny, policjanci nie zapisali, że w wypadku byli poszkodowani gdyż czułem się dobrze i wszyscy rozjechali się do domu. Jeszcze tego samego dnia poczułem się źle i w ciągu paru godzin od wypadku trafiłem do szpitala gdzie stwierdzono wyprostowanie lordozy szyjnej, założono mi kołnierz na minimum 2 tygodnie (na 2 tygodnie dostałem także L4) i skierowano mnie do neurologa. Moje pytanie jak ruszyć sprawę? Czy powinienem najpierw zgłosić się do policji a oni skierują wniosek do prokuratury o pociągnięcie sprawcy do odpowiedzialności karnej (w końcu okazało się, że w wypadku byli poszkodowani a nie jak wcześniej przypuszczano, że nic się nikomu nie stało), czy też sam mam się zgłosić do prokuratury? O jakie odszkodowanie i od kogo mogę też walczyć? Zaznaczam, że jestem studentem zaocznym i jednocześnie pracuje (jest to stała praca, jestem w niej ubezpieczony)? Jutro mam wizytę u neurologa i mówiąc szczerze trochę się jej obawiam, odczuwam aktualnie ból szyi, pleców oraz dosyć silny ból głowy. Proszę bardzo o poradę o co i w jaki sposób mogę walczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...