0czaja0 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Witam ,W dniu 13.11.2011r. podczas gry w piłkę doznałem urazu prawego kolana, doznałem zerwania wiązadła pobocznego przyśrodkowego lekarz już mi zapowiedział operację oraz potem rehabilitacje.Mam pytanie dotyczące odszkodowania,a raczej tego na co powiniem być przygotowany.Jestem zatrudniony na umowe na zlecenie dodatkowo jestem studentem i przysługuję mi renta rodzina( smierć jednego z rodziców). Wiadomo pracując na umowie na zlecenie i będąc w danej sytuacji jestem pozbawiony żródła dochodu na pare miesięcy. Moje pytanie dotyczy tego czy mogę w jakiś sposób wywalczyć solidne odszkodwanie, czy też ubiegać się o chorobowe lub też jakąś inną formę, czy jednak muszę przygotować się na opcję że dostanie odszkodowanie od ZUSU czyli pewnie 200-400zł.Proszę o pomoc pozdrawiam Maciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...