Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Pilna porada dotyczaca wypadku. Prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Chciałbym aby ktoś mi pomogł odnośnie tej sytuacji na drodze. Nie wiem czy dostane pieniadze za kolizje drogowa. Opis sytuacji poznizej.

Wypadek zdarzył sie na zakrecie w około las wczeniej z jednej i z drugiej strony nie ma zadnych znaków. Jestem kierowcą samochodu, motor wyjechał mi na zakrecie pod prad, unikajac kolizji uderzylem w drzewo(czerwony blok). Kierowca motoru (niestety moj brat) przyznal sie do winy. Czy mam szanse na wyplacenie pieniedzy od ubezpieczyciela. Prosze o pomoc

 

(tutaj prosze wpisac 3 literki www dla osob chetnych zobaczyc obrazowo ta sytuacje ).autocentrum.pl/?FF=546&file=1281393327.18.jpg&tryb=dodajWatek#dyskusja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko ze oba pojazdy sa uszkodzone. Auto wskutek zjechania na pobocze i uderzenia w drzewo natomiast motor przez nie opanowanie pojazdu wywrocil sie. Policje nie chcialem wzywac bo to sa tylko dodatkowe koszty jakim jest mandat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli prawdziwe są okoliczności zaistnienia wypadku to walcz nawet w sądzie, a jeśli kombinujecie to dajcie sobie spokój zanim pójdzie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa do prokuratury.

 

Czy ubezpieczenia i pojazdy są na różne osoby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Auto ubezpieczone jest na wspólwlasnosc czyli ja i szwagier natomiast motorower jest ubezpieczony na mojego brata. Sa to tez rozne firmy ubezpieczeniowe.

 

Posiadam rowzniez zdjecia z wypadku na wypadek gdyby ubezpieczyciel zakwestionowal ten wypadek. Czy moze w ogole go zakwestionowac? Czy w przypadku moim (czyli udział w wypadku rodziny) moze podjac dodatkowe czynnosci sprawdzajce autentycznosc tej sytuacji? Czy okres wyplacenia odszkodowanie tez jest taki sam jak normalnie ?

Jezeli ktos wiec cos na ten temat prosze o odpowiedz

Odnośnik do komentarza