DonPedro Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam. We wrześniu tj 10.09.2011r uległem wypadkowi w pracy. Jestem kierowcą ciężarówki i podczas rozładunku towaru otworzyła się burta naczepy i wypadłem na betonową posadzkę. Rozładunek polegał na otworzeniu dachy, lecz nie posiadając drabiny zmuszony byłem stanąc na burtę i odbezpieczyć dach. Stan naczepy jest w średnim stanie. Burta była uszkodzona (czego nie wiedziałem bo przepiołem kolegi naczepę) i w ten sposób wypadłem na posadzkę. Od tamtego czasu jestem na chorobowym. został sporządzony protokół powypadkowy, gdzie stwierdzono, że poprzez samoczynne otworzenie się burty uległem wypadkowi (nie z mojej winy) W dniu 2.11.11 przeprowadzono mi artroskopię prawego kolana i stwierdzono przerwanie przetrwałej przegrody stawu kolanowego (skręcenie stawu kolanowego). Oprócz tego mam problemy z kręgosłupem lędźwiowym. Lekarz stwierdził, iż do końca roku napewno nie wrócę do pracy, czeka mnie rehabilitacja i inne zabiegi. Pytanie: ubezpieczenie auta i naczepy jest w PZU, dzwoniąc na infolinię powiedziano mi, że mogę się starać z obu nnw ponieważ auto i naczepa były połączone ze sobą. Czy to jest prawda? Jak to najlepiej zrobić? Oprócz tego mam dwa swoje ubezpieczenia na życie czy tezx mogę się z dwóch starać? I czy mogę się starać o odszkodowanie z ubezpieczenia firmy? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonPedro Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 i jeszcze pytanko, kolega stwierdził, iż moja wziąść całą kwotę nnw czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...