kaliiiiiii Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Kupowaliście już ubezpieczenia typu direct (internet , telefon) sprawdza się to ? jak wygląda później wypłata z takiej polisy zastanawiam sie właśnie jakie ubezpieczenie zakupić i jedną z korzystniejszych propozycji otrzymałem na jednej z infolinii sam już nie wiem zawsze kupowałem od żywego człowieka a teraz tak trochę maszynowo no ale znacznie taniej..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariano Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 szczerze? nie polecam, nie chodzi o samą obsługę, ale właśnie o likwidacje szkód, przebiega fatalnie, takie mam informacje. Ale to dopiero się rodzi w bólach w Polsce, sądzę, że za niedługi czas sytuacja się zmieni dość znacznie, ludzie poprostu lubią kupić szybko przez internet nie wychodząc z domu, dla wygody naprawdę superco do oc nie widze problemu, bo to nie klient tu typu direct ma problem, a poszkodowany. Co do AC - stanowczo NIE POLECAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ubezpieczona Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 Stanowczo POLECAMO wykupieniu nie ma co mówić - jak wszędzie łatwo a nawet łatwiej bo nie musisz biegać po żadnych biurach. Wszystko załatwisz podczas kilkuminutowej rozmowy siedząc w swoim wygodnym fotelu.Proces wypłaty - jeśli tylko zawrzesz dobrą polisę - bez amortyzacji, udziału własnego i na autoryzowane warsztaty sama przyjemność. Np. w Link 4 rzeczoznawca przyjedzie do ciebie w ciągu maks w ciągu dwóch dni. Taki termin podała mi konsultantka przy rejestracji szkody. U mnie był następnego dnia. Zadzwonił powiedziałam gdzie stoi auto i umówiłam się na godzinę. W PZU czekałam tydzień i przyjechał dopiero po mojej którejś tam interwencji.Rzeczoznawca przywiózł ze sobą druki - dosłownie dwie kartki do wypełnienia, zrobił zdjęcia dokumentów - nie musiałam nigdzie biegac ani kserowac a wczesniej konsultantka powiedziala mi jakie mam przygotowac. Wycenę dostałam na maila 4 dni później i jeszcze wysłali smsem ile wyliczyli. Co prawda w warsztacie do którego wstawiłam samochód liczyli sobie więcej za rbg ale jak wysłałam im kosztorys z mojego warszatu to zaakceptowali. Potem okazało się, że w środku są jeszcze jakieś uszkodzenia, których nie było widac, ale wystarczyło im że warsztat przesłał zdjęcia i nowy kosztorys. Żadnych dodatkowych problemów a zawsze mogłam do nich zadzwonic i zapytac się o postępy, kiedy wypłata. Nie musialam nigdzie biegac, wszystko załatwilam z domu. Wygodni bezstresowo. Szczerze polecam!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.