Jump to content
Forum Odszkodowania

Ubezpieczenia typu Direct ?


kaliiiiiii
 Share

Recommended Posts

Kupowaliście już ubezpieczenia typu direct (internet , telefon) sprawdza się to ? jak wygląda później wypłata z takiej polisy zastanawiam sie właśnie jakie ubezpieczenie zakupić i jedną z korzystniejszych propozycji otrzymałem na jednej z infolinii sam już nie wiem zawsze kupowałem od żywego człowieka a teraz tak trochę maszynowo no ale znacznie taniej.....
Link to comment
Share on other sites

szczerze? nie polecam, nie chodzi o samą obsługę, ale właśnie o likwidacje szkód, przebiega fatalnie, takie mam informacje. Ale to dopiero się rodzi w bólach w Polsce, sądzę, że za niedługi czas sytuacja się zmieni dość znacznie, ludzie poprostu lubią kupić szybko przez internet nie wychodząc z domu, dla wygody naprawdę super

co do oc nie widze problemu, bo to nie klient tu typu direct ma problem, a poszkodowany. Co do AC - stanowczo NIE POLECAM

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Stanowczo POLECAM

O wykupieniu nie ma co mówić - jak wszędzie łatwo a nawet łatwiej bo nie musisz biegać po żadnych biurach. Wszystko załatwisz podczas kilkuminutowej rozmowy siedząc w swoim wygodnym fotelu.

Proces wypłaty - jeśli tylko zawrzesz dobrą polisę - bez amortyzacji, udziału własnego i na autoryzowane warsztaty sama przyjemność. Np. w Link 4 rzeczoznawca przyjedzie do ciebie w ciągu maks w ciągu dwóch dni. Taki termin podała mi konsultantka przy rejestracji szkody. U mnie był następnego dnia. Zadzwonił powiedziałam gdzie stoi auto i umówiłam się na godzinę. W PZU czekałam tydzień i przyjechał dopiero po mojej którejś tam interwencji.

Rzeczoznawca przywiózł ze sobą druki - dosłownie dwie kartki do wypełnienia, zrobił zdjęcia dokumentów - nie musiałam nigdzie biegac ani kserowac a wczesniej konsultantka powiedziala mi jakie mam przygotowac. Wycenę dostałam na maila 4 dni później i jeszcze wysłali smsem ile wyliczyli. Co prawda w warsztacie do którego wstawiłam samochód liczyli sobie więcej za rbg ale jak wysłałam im kosztorys z mojego warszatu to zaakceptowali. Potem okazało się, że w środku są jeszcze jakieś uszkodzenia, których nie było widac, ale wystarczyło im że warsztat przesłał zdjęcia i nowy kosztorys. Żadnych dodatkowych problemów a zawsze mogłam do nich zadzwonic i zapytac się o postępy, kiedy wypłata. Nie musialam nigdzie biegac, wszystko załatwilam z domu. Wygodni bezstresowo.

 

 

Szczerze polecam!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...