Zaduma Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Wczoraj przewróciłam się w sklepie. Konkretniej chodzi o Lidla, tam są długie korytarze żeby wejść do sklepu, i cholernie zabłocone. Była karteczka "uwaga ślisko" a ja mam dobre buty a mimo to straciłam równowagę. Nikt mi nie pomógł, a ja ledwo wstałam na nogi. Dodam, że było to z 5 metrów blotnistej, sliskiej podłogi ,nie była ona regularnie wycierana ani nie było żadnych gumowych dywaników czy chociaż kartonów. Wyszłam ze sklepu i w domu posmarowałam nogi maścią na stłuczenia. jeden wielki siniak na kolanie to faktycznie stłuczenie, ale drugie kolano boli teraz tak okropnie i nie mogę doprostować nogi ani normalnie chodzić i wiem, że to jakiś uraz kości. Muszę iść z tym do lekarza. Co dalej? Czy sklep jest mi coś winien? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aneciorek3 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 a zgłosiłaś sprawę u kierownika sklepu albo masz chociaż jakiś świadków?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaduma Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 nie poszłam, bo nie dałam rady się ruszyć - przede mną były metry zabłoconej podłogi, kto by ryzykował drugi upadek! (upadłam tuż przy wejściu) - zresztą przecież Lidl ma kamery wszędzie? Byłam u lekarza, mam mieć 15 zabiegów laserem, zwolnienie z pracy (pracuję na godziny, każda godz to strata finansowa)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polamany Andrzej Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Mimo wszystko odwiedził bym kierownika lidla, im szybciej tym lepiej. a świadkowie na pewno się znajda. Na odszkodowaniemasz 2 lata. Możesz starać się o odszkodowanie z ubezpieczenia prywatnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawnik4 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Termin przedawnienia roszczenia wynosi 3 lata, a nie jak błędnie podano 2. Wina i zaniedbanie sklepu są raczej oczywiste. Należy ustalić gdzie mają ubezpieczenia OC i tam zgłosić szkody. W przypadku braku ubezpieczenia adresatem roszczenia jest bezpośrednio sklep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.