wiktoriajulia Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jestem studentką ubezpieczona w Warcie, 18.11.10 potrącił mnie na przejściu samochód dostawczy. Straciłam przytomność, doznałam wstrząśnienia mózgu, złamania kości miednicy (łonowa i kulszowa), 5 dni spędziłam w szpitalu i przez 5 tygodni leżałam w domu, czy mogę też ubiegać się o odszkodowanie z OC kierowcy który we mnie wjechał? Co powinnam zrobić, żeby się dostać pieniądze i jaką kwotę powinni mi wypłacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgryczka Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Trzeba ustalić gdzie ubezpieczony był sprawca oraz jak zakończyła się wobec niego sprawa karna. Wniosek o wypłatę odszkodowania i zadośćuczynienia składa się do Ubezpieczyciela wraz z dokumentami z policji oraz dokumentację medyczną. Roszczenie w tego typu sprawach zaczynają się od kilkunastu tysięcy, więcej szczegółów można podać po analizie sprawy i ustaleń z osobą poszkodowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof1 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 To oczywiście odszkodowanie z oc sprawcy jednak złóż jeszcze wniosek o odszkodowanie do Warty- gdzie masz polisę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...