Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

co zrobić by dostac odszkodowanie za potrącenie na przejsciu?


wiktoriajulia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentką ubezpieczona w Warcie, 18.11.10 potrącił mnie na przejściu samochód dostawczy. Straciłam przytomność, doznałam wstrząśnienia mózgu, złamania kości miednicy (łonowa i kulszowa), 5 dni spędziłam w szpitalu i przez 5 tygodni leżałam w domu, czy mogę też ubiegać się o odszkodowanie z OC kierowcy który we mnie wjechał? Co powinnam zrobić, żeby się dostać pieniądze i jaką kwotę powinni mi wypłacić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba ustalić gdzie ubezpieczony był sprawca oraz jak zakończyła się wobec niego sprawa karna.

 

Wniosek o wypłatę odszkodowania i zadośćuczynienia składa się do Ubezpieczyciela wraz z dokumentami z policji oraz dokumentację medyczną.

 

Roszczenie w tego typu sprawach zaczynają się od kilkunastu tysięcy, więcej szczegółów można podać po analizie sprawy i ustaleń z osobą poszkodowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Kilkanaście tysięcy to jest dopiero początek zważywszy na konsekwencje w przyszłości jakie mogą wywołać podane przez Ciebie obrażenia. Trzeba to dobrze udokumentować i uzasadnić. Znam taką sprawę gdzie dziwczyna po złamaniu kości łonowej i miednicy dostała od Ubezpieczyciela coś około 15 tyś. zł. Podpisała przyjęcie pieniędzy wraz z ugodą ( o czym nie wiedzieała). W chwili obecnej ma problemy natury kobiecej ma opinię lekarza, sprawę wyceniliśmy na 50 tyś. zł ale niestety podpisana ugoda wszystko przekreśla. Dobrze się zastanów jak to rozegrasz bo sprawa jest długoterminowa i skomplikowana i nie małe pieniądze do ugrania. Jak by co to służę pomocą. Podam kontakt. w razie potrzeby. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji