Monia1661348240 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Witam wszystkich!Potrzebuje pomocy. 11 lutego 2011 miałam wypadek samochodowy w pracy. (jestem kierowcą w pizzerii).Doznałam stłuczenia lewego podudzia, prawej stopy, nosa, urazu głowy i obrażeń od pasów (siniaki i otarcia).Na miejsce była wezwana karetka i zabrano mnie do szpitala, zrobiono mi badania i wypuszczono do domu. Dostałam tylko skierowanie do chirurga na kontrolę.Chciałabym wiedzieć, czy przysługuje mi jakieś odszkodowanie, od kogo i jak się o nie starać, jakich dokumentów potrzebuję?Winny jest kierowca drugiego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
behapowka Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Jeśli jest uznany wypadek przy pracy to można starać się o jednorazowe odszkodowanie z ZUS. Oprócz tego można rwniż starać się o odszkodowanie z Towarzystwa ubezopieczeniowego jeśli się takie ubezpieczenie posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawnik4 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Tak jaka napisała koleżanka powyżej można starać się od jednorazowe odszkodowanie z ZUS oraz jeśli nie był Pan sprawcą wypadku z ubezpieczenia OC samochodu sprawcy. Jeśli w Pana samochodzie było ubezpieczenie NNW to również z tego ubezpieczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia1661348240 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 a jakich dokumentów potrzebuję do każdego z tych odszkodowań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...