Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

wypadek samochodowy w pracy

Monia1661348240
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Potrzebuje pomocy. 11 lutego 2011 miałam wypadek samochodowy w pracy. (jestem kierowcą w pizzerii).

Doznałam stłuczenia lewego podudzia, prawej stopy, nosa, urazu głowy i obrażeń od pasów (siniaki i otarcia).

Na miejsce była wezwana karetka i zabrano mnie do szpitala, zrobiono mi badania i wypuszczono do domu. Dostałam tylko skierowanie do chirurga na kontrolę.

Chciałabym wiedzieć, czy przysługuje mi jakieś odszkodowanie, od kogo i jak się o nie starać, jakich dokumentów potrzebuję?

Winny jest kierowca drugiego samochodu.

Jeśli jest uznany wypadek przy pracy to można starać się o jednorazowe odszkodowanie z ZUS.

Oprócz tego można rwniż starać się o odszkodowanie z Towarzystwa ubezopieczeniowego jeśli się takie ubezpieczenie posiada.

Tak jaka napisała koleżanka powyżej można starać się od jednorazowe odszkodowanie z ZUS oraz jeśli nie był Pan sprawcą wypadku z ubezpieczenia OC samochodu sprawcy.

Jeśli w Pana samochodzie było ubezpieczenie NNW to również z tego ubezpieczenia.

• 1 miesiąc temu...

Dziewczyna pisze MIAŁAM a goście odpowiadają per PAN :)

Nie wiem jak tam ta sprawa ale mój kolega ostatnio załatwiał takie odszkodowanie przez jakąś firmę. Uczestniczył w wypadku jako pasażer sprawcy i dostał parę tysięcy za jakieś stłuczenia i otarcia :)

Jak chcesz, to dowiem się kto mu to prowadził.

• 2 tygodnie później...

lukeboss wrote: