wypadek w pracy z z mojej winy

Założył renata1222, 8 marca 2011 · 329 wyświetleń

renata1222
Miałam wypadek w pracy. pracuję, w biurze, aby dostać segregator z górnej półki z szafy, weszłam na krzesło i upadłam, złamałam prawą rękę. Nadmienia, że w tym dniu wykonywałam zastępstawa jeszcze na 2 etatach i sie spieszyłam.czy można wykonywać w jednym czasie zasteppstwa za jeszcze 2 osoby? Pracodawca unał to zdarzenie jao wypadek przy pracy, a le uznał że to z mojej winy, brak przetrzegania zasad bhp, powinnam iść po drabinkę. Zus odmówił mi z tego powodu wypłaty odszkodowania. Złożyłam odwołanie do Sądu Pracy 3 miesiące temu i nic. czy mam szansę na wypłatę odszkodowania z tego tytułu?
zeus

Nie jestem prawnikiem ani nie znam się na temacie ale na chłopski rozum wydaje mi się, że nie masz szans. Prawdopodobnie podpisywałaś papiery, że przeszkolono Cię w dziedzinie BHP w pracy i jesteś zobowiązana do przestrzegania tych przepisów. To nie wina pracodawcy, że nie użyłaś drabinki czy czegoś tam.

Powtarzam - mogę się mylić. Myślę, że powinnaś uderzyć do jakiejś firmy, która zajmuje się odszkodowaniami i po prostu zapytać. Ktoś mi polecał takie coś: jak euco.pl że ponoć najwięksi w tej branży.

Na czym polega zastępstwo za 2 etaty i jak to udowodnić w razie czego? Czy chodzi o to, że zamiast 3 osób pracowałaś sama w pokoju, czy jakoś tak?

Sam jestem ciekaw jak to wygląda.

keri

hazel napisał(a):