Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

wypadek w pracy z z mojej winy


renata1222
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałam wypadek w pracy. pracuję, w biurze, aby dostać segregator z górnej półki z szafy, weszłam na krzesło i upadłam, złamałam prawą rękę. Nadmienia, że w tym dniu wykonywałam zastępstawa jeszcze na 2 etatach i sie spieszyłam.czy można wykonywać w jednym czasie zasteppstwa za jeszcze 2 osoby? Pracodawca unał to zdarzenie jao wypadek przy pracy, a le uznał że to z mojej winy, brak przetrzegania zasad bhp, powinnam iść po drabinkę. Zus odmówił mi z tego powodu wypłaty odszkodowania. Złożyłam odwołanie do Sądu Pracy 3 miesiące temu i nic. czy mam szansę na wypłatę odszkodowania z tego tytułu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem prawnikiem ani nie znam się na temacie ale na chłopski rozum wydaje mi się, że nie masz szans. Prawdopodobnie podpisywałaś papiery, że przeszkolono Cię w dziedzinie BHP w pracy i jesteś zobowiązana do przestrzegania tych przepisów. To nie wina pracodawcy, że nie użyłaś drabinki czy czegoś tam.

Powtarzam - mogę się mylić. Myślę, że powinnaś uderzyć do jakiejś firmy, która zajmuje się odszkodowaniami i po prostu zapytać. Ktoś mi polecał takie coś: jak euco.pl że ponoć najwięksi w tej branży.

Na czym polega zastępstwo za 2 etaty i jak to udowodnić w razie czego? Czy chodzi o to, że zamiast 3 osób pracowałaś sama w pokoju, czy jakoś tak?

Sam jestem ciekaw jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

hazel wrote: