mala_mi Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Witam.Niecały miesiąc temu zostałam potrącona przez samochód na pasach pozbawionych sygnalizacji. W wyniku wypadku doznałam skręcenia odcinka szyjnego kręgosłupa i miałam poważnie stluczone kolana. Jak na razie musiałam nosić kołnierz i zapewne czeka mnie jeszcze rehabilitacja. I wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że w szpitalu dowiedziałam się od policji, że jakiś świadek zeznał, że nie rozglądałam się wchodząc na pasy, więc to moja wina. Przy okazji zasugerowano mi, że lepiej, żebym z nimi nie dykutowała, bo mogę dostać mandat (takie było moje subiektywne wrażenie). I tak też zostało to zapisane w notatce powypadkowej... W związku z tym chciałabym się dowiedzieć, czy jest wogóle szansa na odszkodowanie, skoro to rzekomo moja wina? Dodam, że nie mam za bardzo doświadczenia w załatwianiu tego typu spraw, więc proszę o dość łopatologiczną odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Campter.pl Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witaj,fakt, że nie rozglądałaś się na boki w czasie przechodzenia przez jezdnie nie oznacza jeszcze Twojej winy. Natomiast w sprawie istotne jest zachowanie kierowcy, który Cię potrącił. Posiadasz informację z jaką prędkością jechał? Czy był pod wpływem alkoholu? Czy policja wręczyła sprawcy mandat?Zachęcam do skorzystania z konsultacji telefonicznej, więcej informacji pozwoli nam ocenić szansę na uzyskanie odszkodowania.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...