Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Potrącenie z mojej winy...


mala_mi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niecały miesiąc temu zostałam potrącona przez samochód na pasach pozbawionych sygnalizacji. W wyniku wypadku doznałam skręcenia odcinka szyjnego kręgosłupa i miałam poważnie stluczone kolana. Jak na razie musiałam nosić kołnierz i zapewne czeka mnie jeszcze rehabilitacja. I wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że w szpitalu dowiedziałam się od policji, że jakiś świadek zeznał, że nie rozglądałam się wchodząc na pasy, więc to moja wina. Przy okazji zasugerowano mi, że lepiej, żebym z nimi nie dykutowała, bo mogę dostać mandat (takie było moje subiektywne wrażenie). I tak też zostało to zapisane w notatce powypadkowej...

 

W związku z tym chciałabym się dowiedzieć, czy jest wogóle szansa na odszkodowanie, skoro to rzekomo moja wina?

 

Dodam, że nie mam za bardzo doświadczenia w załatwianiu tego typu spraw, więc proszę o dość łopatologiczną odpowiedź :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

fakt, że nie rozglądałaś się na boki w czasie przechodzenia przez jezdnie nie oznacza jeszcze Twojej winy. Natomiast w sprawie istotne jest zachowanie kierowcy, który Cię potrącił. Posiadasz informację z jaką prędkością jechał? Czy był pod wpływem alkoholu? Czy policja wręczyła sprawcy mandat?

Zachęcam do skorzystania z konsultacji telefonicznej, więcej informacji pozwoli nam ocenić szansę na uzyskanie odszkodowania.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policjanci, którzy ze mną rozmawiali w sprawie tego wypadku powiedzieli wyraźnie, że świadek zeznał, że wina leży po mojej stronie, w związku z czym powinnam dostać mandat za spowodowanie niebezpiecznej sytuacji na drodze. Nic więcej nie wiem. Aczkolwiek podali mi również numer zgłoszenia i adres pod który mogę się zgłaszać, żeby otrzymać notatkę powypadkową. Mam też numer rejestracyjny samochodu i nazwę ubezpieczyciela kierowcy..