wypadek w pracy- kierowca karetki
Założył plavix, 9 lutego 2012 · 279 wyświetleń
witam
po pierwsze był to wypadek w pracy czyli tu już należy się odszkodowanie , po drugie jeżeli była to kolizja drogowa nie z pana winy to tym bardziej należy się odszkodowanie.W razie dodatkowych pytań proszę pisać na e-mail.
plavix napisał(a):
Witam niedawno miałem wypadek w pracy( jestem kierowcą karetki). Leżałem w szpitalu 6 dni, miałem liczne stłuczenia głowy oraz ranę ciętą i stłuczone kolano. Jeszcze leżę na chorobowym w domu. Jestem ubezpieczony w pracy( obowiązkowe ubezpieczenie + ubezpieczenie w pzu dodatkowe, składka 55zł miesięcznie) Do wypadku doszło nie z mojej winy. Czy mogę uzyskać jakieś odszkodowanie? Jeśli tak to gdzie się kierować i co mam robić? Pomóżcie. Z góry dziękuję.
W tym celu po zakończeniu leczenia i rehabilitacji należy napisać pismo do pracodawcy o skierowanie do lekarza orzecznika. Do pisma trzeba dołączyć zaświadczenie o stanie zdrowia N9 wypełnione przez lekarza prowadzącego leczenie.
Można również starać się o odszkodowanie z ubezpieczenia w PZU. Jesli jest to ubezpieczenie przez zakład pracy tzw. ubezpieczenie grupowe to najlepiej zgłosić się do osoby, która takie ubezpeczenia w zakładzie prowadzi.
sokrates odszkodowania napisał(a):
witam
po pierwsze był to wypadek w pracy czyli tu już należy się odszkodowanie , po drugie jeżeli była to kolizja drogowa nie z pana winy to tym bardziej należy się odszkodowanie.W razie dodatkowych pytań proszę pisać na e-mail.
krecikbubu napisał(a):
Jeżeli jest tak jak Pan pisze to jak najbardziej najleży sie Panu odszkodowanie i to nie małe. Jestem w stanie Panu pomóc, w razie czego prosze napisac e-mail.