Agnezia1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Jeżeli chodz o cene to są konkurencyjni, ale zaczyna się zabawa dopiero przy szkodzie. Nikt się ze mną nie kontaktował przez cały proces likwidacji, a moje kontakty ograniczały się do poinformowania mnie że jesteśmy w trakcie, nie dostajesz namiarów na likwidatora tylko na infolinie. Dramat! Ubezpieczenie otrzymałam po pisemnym wezwaniu ubezpieczyciela do wypłaty odszkodowania i to grubo po terminie. Teraz bawimy się w udowadnianie mi że źle podałam zniżki i mam dopłate za niby 1 szkodę w wys. 120% naliczonego odszkodowania. Nie odpowiadają na moje pisma i wyjaśnienia odnośnie szkód za to dali już mnie do windykacji. Jeżeli ktoś ma zbyt dobre zdrowie i chce go stracić to polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doradca AXA DIRECT Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 AXA DIRECT przeprowadzając proces likwidacji szkody działa w oparciu o ogólne warunki dobrowolnej umowy ubezpieczenia AC lub w oparciu o zapisy ustawowe – to w przypadku likwidacji szkód z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. Oznacza to, iż Klient już podczas rejestracji szkody jest informowany o kolejnych krokach w procesie likwidacyjnym. Ponadto otrzymuje pismo potwierdzające przyjęcie zgłoszenie szkody wraz z wykazem dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesu likwidacyjnego w terminie do 7 dni od daty zarejestrowania szkody. Jednocześnie podczas całego procesu likwidacji Klient na bieżąco może pozostawać w kontakcie z nasza firmą w celu uzyskiwania informacji o stanie sprawy. Kontakt realizowany jest poprzez infolinię, adres mailowy, korespondencję tradycyjną (papierową), telefon, a nawet SMS-y – stosownie do preferencji klienta. Tym samym klient ma możliwość uzyskania na każdym etapie likwidacji szkody informacji o stanie swojej sprawy. Jednocześnie informujemy, iż jeżeli Zakład Ubezpieczeń nie może dokonać wypłaty odszkodowania w terminie 30 dni od daty zgłoszenia szkody, ma obowiązek poinformować o przyczynach takiego stanu rzeczy Klienta pisemnie. W zakresie zarzutu weryfikacji podczas procesu likwidacji szkody prawidłowości zadeklarowanych przez Klienta zniżek/zwyżek informujemy, iż jest to standardowa procedura funkcjonująca we wszystkich zakładach ubezpieczeń. Klient proszony jest - o ile wcześniej tego nie zrobił - o udokumentowanie podanych zniżek/zwyżek. Zasady postępowania w takim przypadku określają zapisy zawartej umowy ubezpieczenia pomiędzy klientem a zakładem ubezpieczeń. W tym obszarze nie ma miejsca na dowolność, czy swobodną interpretację – zatem działania określane są przez umowę ubezpieczenia, ustawy z pakietu ubezpieczeniowych. Na zakończenie pragniemy zapewnić, iż każde wystąpienie klienta – niezależnie od etapu na jakim znajduje się likwidacji szkody – nie pozostaje bez odpowiedzi. Klient zawsze otrzymuje pismo z danymi co do stanu likwidacji jego szkody, z uzasadnieniem, podstawą prawną zajętego stanowiska oraz klauzulą odwoławczą. Jeżeli zatem uważa Pani, iż nie posiada wystarczającej wiedzy o procesie likwidacji szkody, bądź nie zgadza się z otrzymaną decyzją prosimy o złożenie odwołania – zgodnie ze wskazaną klauzula odwoławczą w korespondencji otrzymanej od AXA DIRECT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincent Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Sposób traktowania klienta przez AXA w momencie szkody jest najgorszy w mojej dotychczasowej historii.Wypłata odszkodowania przez AXA z tytułu kradzieży w moim przypadku wyniosło 30% wartości auta. Pozostaje dochodzenie na drodze sądowej. Nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelg22 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 mogę poprosić o wyjaśnienie tego tematu dokładniej? Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale jeżeli ktoś się pomylił w wypełnianiu wniosku i zaznaczył np że w ciągu 5 lat miał 0 kolizji przez co miał pewnie mniejszą składkę i w momencie szkody AXA zweryfikowała te dane lub poprosiła użytkownika o weryfikację i okazało się że była jakaś tam szkoda to co axa nie wypłaciła odszkodowania ???? czy naliczyła różnicę w składce???. A co jeżeli szkody dokonał inny użytkownik auta ale samochód jest na mnie ??? też się to liczy jako szkoda i trzeba to umieścić w kalkulatorze axa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba3003 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam.Jeżeli chodzi o likwidację szkody w AXA z AC to nikomu nie polecam.Zaniżają wartość pojazdu przy wypłacaniu odszkodowań,przedlużają wypłacenie, w moim przypadku trzy miesiące,wymyślają jakiś wkład własny a przy zawarciu umowy o niczym takim nie informują.Mają doradców,prawników,wymyślają jakieś kruczki prawne i kręcą wszystkich ludzi.Mają niskie stawki przy wykupieniu ubezpieczenia ale jak coś się stanie to zaczyna się koszmar.Trzeba na pięć lat do tyłu przedstawić historię o bezszkodowej jeżdzie,przecież jak ktoś ma w ostatnim roku zniżkę i ją udokumentuje to po co te pięć lat?Przecież jest kontynuacja.Można dużo pisać straszne rzeczy.NIKOMU NIE POLECAM!!!!ODRADZAM!!!!! Lepiej zapłać trochę więcej ale w solidnej firmie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek11111 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ja też jestem poszkodowany przez AXA, ponad 5 miesiecy staram się odzyskać 23000zł, w tej chwili jesteśmy na drodze sądowej i czekam na pomyślne zakończenie sprawy.ODRADZAM WSZYSTKIM TE TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolakretka.pl Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 ZGADZAM SIĘ, ŻE AXA DIRECT TO BAGNO NIEROBÓW, KTÓRZY OLEWAJĄ POSZKODOWANYCH !!! AXA DIRECT TO FIRMA 'WIDMO', W KTÓREJ CZŁOWIEK ROZBIJA SIĘ O ŚCIANĘ TOTALNEJ NIEMOZNOŚCI. KONTAKT JEDYNIE Z INFOLINIĄ. NIEMOŻLIWOŚĆ SKONTAKTOWANIA SIĘ Z OSOBAMI O KONKRETNYCH NAZWISKACH, KTÓRE PONOSZĄ PERSONLNIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROWADZENIE LIKWIDACJI.OD WIELU TYGODNI JEŻDŻĘ ZEPSUTYM AUTEM, BO SZKODĘ WYCENILI NA JAKIEŚ 5 ZŁ I CIESZĘ SIĘ, ŻE NIE KAZALI PRZYNIEŚĆ RESZTY. TE OLEWUSY PRZECIĄGAJĄ SPRAWĘ W NIESKOŃCZONOŚĆ. NAWET NIE MA SIĘ KOMU POSKARŻYĆ, BO UKRYWAJĄ NAZWISKA PRZEŁOŻONYCH PRACOWNIKÓW. ROBIĄ Z TEGO TAJEMNICĘ JAK W JAKIEJŚ SEKCIE. PROPONUJĄ OSOBISTĄ WIZYTĘ NA CHŁODNEJ - DOWCIPNISIE..... JAK W 19 WIEKU..... RĘCE OPADAJĄ....KATEGPRYCZNIE ODRADZAM TĄ AMATORSKĄ BANDĘ ANTYPROFESJONALISTÓW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madexgsm Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 WITAM MOŻE NIE WPROWADZĘ NIC NOWEGO ALE POTWIERDZAM I PRZESTRZEGAM PRZED FIRMĄ AXACZEKAM NA ODSZKODOWANIE PONAD 4 MIESIĄCE NIE CHODZI TU O TO ŻE NIE ZGADZAM SIE Z KWOTĄ ODSZKODOWANIA PO PROSTU NA DECYZJE O PRZYZNANIU ODSZKODOWANIA CZEKAM TYLE CZASU .AXA TO FIRMA KTÓRA JEST GORSZA OD NASZYCH URZĘDÓW NIE PODAJE ŻADNYCH TERMINÓW TYLKO SFORMUŁOWANIA TYPU ZA PARĘ DNI , W NIE DŁUGIM CZASIE CO NIC NIE ZNACZYWYCENĘ DOSTAŁEM PO 30 DNIACH NASTĘPNIE BYŁA EKSPERTYZA JAK SIE DOWIEDZIAŁEM DROGĄ TELEFONICZNĄ W JAKIEJŚ GDZIEŚ KTOŚ BADA CAŁE ZDARZENIE BRAK INFORMACJI ILE TO CZASU POTRWA NIKT NIE POTRAFI POWIEDZIEĆ A Z OSOBĄ KTÓRA TO PROWADZI BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGOW TEJ CHWIL SKŁADAM PAPIERY DO SĄDU I TAK NIE WIEM NA CO CZEKAŁEM TYLE CZASU AXA NIE POWINNA PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚCI W NASZYM KRAJU PO PROSTU LEKCEWAŻ LUDZI !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
am0105axyn Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Moja córka równiez czeka na odszkodowanie po kradzieży auta już ok pół roku. Komunikacja z AXą jest znikoma, brak rakcji na wysyłane zapytania. Panie Doradco jak zwrócić sią do szanownego ubezpieczyciela aby łaskawie wypełnił swój obowiazekProszą o radę forumowiczów, jak wystapić na drogę sądową-jakie są procedury i czy ta droga jest skuteczna. Moze Ktoś z Was skorzystał z takiego postepowania i może podzielić sie cennymi radami- proszę o pilną odpowiedź> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
am0105axyn Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 No i stał sie cud - dzisiaj AXA wypłaciła odszkodowanie, co prawda w nieco zaniżonej wysokości, ale jest to do przyjęcia.Może to interwencja Rzecznika, bo sytuacja została do niego zgłoszona - ale na przyszłośc, nigdy więcej AX-y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomik6 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 seba3003 wrote:Witam.Jeżeli chodzi o likwidację szkody w AXA z AC to nikomu nie polecam.Zaniżają wartość pojazdu przy wypłacaniu odszkodowań,przedlużają wypłacenie, w moim przypadku trzy miesiące,wymyślają jakiś wkład własny a przy zawarciu umowy o niczym takim nie informują.Mają doradców,prawników,wymyślają jakieś kruczki prawne i kręcą wszystkich ludzi.Mają niskie stawki przy wykupieniu ubezpieczenia ale jak coś się stanie to zaczyna się koszmar.Trzeba na pięć lat do tyłu przedstawić historię o bezszkodowej jeżdzie,przecież jak ktoś ma w ostatnim roku zniżkę i ją udokumentuje to po co te pięć lat?Przecież jest kontynuacja.Można dużo pisać straszne rzeczy.NIKOMU NIE POLECAM!!!!ODRADZAM!!!!! Lepiej zapłać trochę więcej ale w solidnej firmie .dokładnie !!!!Miałem wypadek z nie swojej winy. Profesjonalny warsztat wycenił szkodę na 15 tys. a Przedstawiciel axy na 35tys. Po czym dostałem szkodę całkowitą i w końcu dostałem od axay 8.5 tys. Krótko mówiąc więcej problemów z axa niż pożytku ! Nie odpisują na meile ! Bardzo ciężko sie dodzwonić !!! Taka firma powinna być zlikwidowana !!!! Kupa problemów nigdy więcej AXY !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olga1661348291 Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Witam serdecznie. Jakiś czas temu doprowadziłam do kolizji i wjechałam do rowu. Mam ubezpieczenie w AXA w wariancie kosztorysowym. W warsztacie wycenili mi naprawę na 5.000 zł a AXA wypłaciła 2300 zł! Czy mogą tak zrobić? W kosztorysie widzę jakąś amortyzację na części i stawkę za RBG 65 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izabela Praska Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Witam serdecznie, polisy autocasco różną się od OC tym, że ich warunki nie są jednakowe. Każdy ubezpieczyciel ma wiele różnych wariantów AC. Przy zawieraniu umowy klient również ma wpływ na to co znajduje się w umowie i dokonuje indywidualnych ustaleń z agentem. Kluczem do sprawdzenia przedstawionego kosztorysu jest więc polisa AC (wariant kosztorysowy lub serwisowy, zgoda na franszyzę, amortyzacje itp.) oraz jej Ogólne Warunki Ubezpieczenia gdzie wskazane jest jakie stawki roboczogodziny TU może stosować w kosztorysach, jakie amortyzacje i rabaty. Warto jednak wystosować odwołanie albo przekazać dokumenty do oceny szkody jakiejś kancelarii odszkodowawczej (kosztorys, decyzja i polisa AC) do oceny prawnej. Może się jednak niestety okazać, że szkoda jest wyliczona zgodnie z zawartą polisą AC i jej warunkami. Wtedy pozostaje głębsze zapoznanie się z pułapkami w polisach AC i zawarcie kolejnej umowy na korzystniejszych warunkach. Życzę powodzenia! W razie dalszych pytań zapraszam do kontaktu poprzez wysłanie zgłoszenia albo odpowiedź na forum. Polecam też lekturę naszego Vademecum szkody na pojeździe. Pozdrawiam, Izabela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.