marcelina1 Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Witam.proszę o pomoc !!!!11.02.2012 r moje mieszkanie na parterze zostało zalane fekaliami. Przyczyną zalania była niedrożność i zamrożenie rur kanalizacyjnych w Spółdzielni Mieszkaniowej. Przy usuwaniu tej szkody była wezwana Straż Pożarna i wodociągi. Cały dzień poświęcony żeby tą szkodę usunąć. W moim mieszkaniu pracowały trzy osoby w celu usunięcia tech fekaliów.W łazience po brzegi w wannie pływały ścieki a sedes wyglądał jak tort z dochodów.W przedpokoju były panele które należało od razu zdjąć i wyrzucić. W dużym pokoju była mozaika która też została zalana i podniosło ją do góry. Dywany zalane te z przedpokoju i łazienki od razu też wyrzucone. Fetor nie do zniesienia.Dzisiaj dostałam decyzję wypłaty odszkodowania 1340,83 !szkoda szacowana była na ok 7 tys. Zleciałam nawet specyfikację zrobioną przez eksperta od tych spraw za którą zapłaciłam 150 zł i nawet nie wzięte to zostało pod uwagę.Pomóżcie proszę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kancelarie Prawne Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Witam,może Pani odwołać się od decyzji zakładu ubezpieczeń. Chętnie pomogę proszę o kontakt przez stopkę poniżej. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parus Lex Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Witam,bezwzględnie należy pisać odwołanie. Wszystkie koszty jakie Pani poniosła na remont, w tym za robociznę i materiały powinny być w całości zwrócone. Proszę przesłać treść decyzji na poniższy baner, bo wydaje mi się, że to jest kwota bezsporna, natomiast pozostałe koszty zwrócą Pani po udokumentowaniu ich poniesienia - czyli po przedstawieniu faktur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelina1 Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Witam.Problemem może być UNIQA w której jest SM ubezpieczona. Czytałam opinie na temat tej firmy to nie są ciekawe wręcz bardzo krytyczne. Nawet gdyby brali pod uwagę to co likwidator opisała przy szacowaniu tej szkody to kwota była by o wiele wyższa ponieważ załatanie ubytku w dużym pokoju i ponowne cyklinowanie to koszt ok 1500 zł ! Uzasadnienie decyzji przez UNIQA: "Wypłata odszkodowania na podstawie ogólnych warunków ubezpieczenia Pakiet dala właścicieli Budynków Wielomieszkaniowych zatwierdzonych Uchwałą Zarządu UNIQA TU S.A. Nr 10/2011 z dnia 26.01.2011r.Wartość szkody ustalona na podstawie rozliczenia sporządzonego przez UNIQA TU S.A. " Tylko tyle znajduje się na tej decyzji. Napisałam więc do osoby prowadzącej sprawę na co przeznaczyć tą jałmużnę bo może chodziła tylko o pokrycie strat moralnych bo przez dwa tygodnie nie mogłam mieszkać w domu. Nie raczyła mi ta Pani nawet odpisać z resztą wcześniej też do niej pisałam na jakim etapie jest moja sprawa i bez odzewu.Wracając do pytania czy to jest kwota bezsporna. Rozmawiałam z likwidatorem powiedział mi, że mogę rozpocząć remont i nie muszę zbierać faktur i przedstawiać ich UNIQA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parus Lex Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Witam.W takim odszkodowaniu nie ma miejsca na pokrycie strat moralnych.Pierwszy raz spotykam się z tak krótką decyzją, dlatego konieczne jest uzyskanie pozostałych elementów składających się na jej treść. Mimo tego co powiedział likwidator proponuję jednak zbierać wszelkie faktury i rachunki, bo pozbywając się ich pozbywa się Pani szansy na odzyskanie poniesionych na remont wydatków. Pani z Uniqa nie odpowiedziała najpewniej dla tego, że nie zawarła Pani żadnych nowych faktów, a przesłane pismo nic nie wniosło, choć bez znajomości jego treści ciężko cokolwiek wnioskować. Niezależnie od wszystkiego proponuję skorzystać z pomocy kancelarii odszkodowawczej, bo jak widać ubezpieczyciel bagatelizuje Pani pisma, a także nie tylko nie wypłaca należnego odszkodowania, ale wręcz poprzez likwidatora, namawia Panią do pozbywania się jedynych dowodów potwierdzających wysokość wydatków. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelina1 Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Witam,dziękuję za wszelkie informację ale moją sprawę kieruję do Rzecznika Ubezpieczonych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parus Lex Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Skarga do Biura to dobry pomysł, zawsze też może Pani skierować sprawę na drogę postępowania sądowego. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.