Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Zwichnięcie rzepki, boisko w złym stanie.

lisciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałem zapytać czy jest możliwość w ogóle ubiegania się o odszkodowanie od właściciela który nie zadbał o nawierzchnię boiska? Kolano rozwaliłem, właśnie na takim boisku, czy jeśli jednak nie mam ubezpieczenia od NWW (jestem studentem), bo w tamtym okresie o nim zapomniałem to nie ma szans na nic ? Cała sytuacja skończyła się póki co długotrwałą rehabilitacją i operacją na NFZ.

lisciu wrote:
Witam,
chciałem zapytać czy jest możliwość w ogóle ubiegania się o odszkodowanie od właściciela który nie zadbał o nawierzchnię boiska? Kolano rozwaliłem, właśnie na takim boisku, czy jeśli jednak nie mam ubezpieczenia od NWW (jestem studentem), bo w tamtym okresie o nim zapomniałem to nie ma szans na nic ? Cała sytuacja skończyła się póki co długotrwałą rehabilitacją i operacją na NFZ.
1) Pytanie zbyt mało precyzyjne. Można jednak się domyśleć, że chodzi o winę lub zaniedbanie właściciela terenu. Trzeba udowodnić zawinienie właściciela lub zarządcy oraz, że szkoda wynikła z tego powodu. Sam zły stan boiska nie wystarczy. Tym bardziej jeśli chodzi o uprawienia sportu np. grę w piłkę gdzie przyczyna urazu może być różna. Wówczas trzeba zadbać o zdjęcia, świadków.

lisciu wrote:

No tak, stan boiska był fatalny (wszyscy na tej hali się ślizgaliśmy) a każdy praktycznie widział jak to się skończyło w moim przypadku. Hala była przez nas wynajmowana. Czy to ma sens?

Proszę sprecyzować co to znaczy "fatalny stan boiska".

lisciu wrote:

No tak, stan boiska był fatalny (wszyscy na tej hali się ślizgaliśmy) a każdy praktycznie widział jak to się skończyło w moim przypadku. Hala była przez nas wynajmowana. Czy to ma sens?