lisciu Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam,chciałem zapytać czy jest możliwość w ogóle ubiegania się o odszkodowanie od właściciela który nie zadbał o nawierzchnię boiska? Kolano rozwaliłem, właśnie na takim boisku, czy jeśli jednak nie mam ubezpieczenia od NWW (jestem studentem), bo w tamtym okresie o nim zapomniałem to nie ma szans na nic ? Cała sytuacja skończyła się póki co długotrwałą rehabilitacją i operacją na NFZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkoda Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 lisciu wrote:Witam,chciałem zapytać czy jest możliwość w ogóle ubiegania się o odszkodowanie od właściciela który nie zadbał o nawierzchnię boiska? Kolano rozwaliłem, właśnie na takim boisku, czy jeśli jednak nie mam ubezpieczenia od NWW (jestem studentem), bo w tamtym okresie o nim zapomniałem to nie ma szans na nic ? Cała sytuacja skończyła się póki co długotrwałą rehabilitacją i operacją na NFZ.1) Pytanie zbyt mało precyzyjne. Można jednak się domyśleć, że chodzi o winę lub zaniedbanie właściciela terenu. Trzeba udowodnić zawinienie właściciela lub zarządcy oraz, że szkoda wynikła z tego powodu. Sam zły stan boiska nie wystarczy. Tym bardziej jeśli chodzi o uprawienia sportu np. grę w piłkę gdzie przyczyna urazu może być różna. Wówczas trzeba zadbać o zdjęcia, świadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisciu Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 No tak, stan boiska był fatalny (wszyscy na tej hali się ślizgaliśmy) a każdy praktycznie widział jak to się skończyło w moim przypadku. Hala była przez nas wynajmowana. Czy to ma sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...