Koko123 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 witam wszystkich.potrzebuje pomocy, miałem 2 tygodnie temu stłuczkę jadąc do pracy wpadłem w poślizg i uderzyłem w słupek uszkodziłem samochód audi a4 tdi 1999rok prod. stary ale jest bardzo uszanowany nigdzie nie ma korozji .Zbytnio sie nie denerwowałem ponieważ mam AC zgłosiłem szkodę przyjechał pan rzeczoznawca zrobił zdjęcia i opisał szkody zapytałem go czy mogę oddać samochód do blacharza powiedział że tak . ja kupiłem części na giełdzie część na allegro jestem z zawodu mechanikiem, samochód rozebrałem poskładałem no i teraz czeka u lakiernika na malowanie ,części kosztowały mnie około 3200zl a lekiernik za pomalowanie chce 2000 zł normalna nie wygórowana cena ,czyli remont kosztował mnie 5200zł teraz po tygodniu towarzystwo ubezpieczeniowe przysłało mi pismo że samochodu z przyczyn ekonomicznych nie opłaca sie naprawiać napisali że 11700-8200=3500-400=3100 pln to jest moje odszkodowanie nie przesłali żadnej wyceny z kąd się to wzieło, pomocy co robić dodam że ac płacę od 2000roku i jest to moja pierwsza szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kancelariaa Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Witam Zażądać na piśmie na podstawie art. 16 ust. 4 Ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej przesłania kopii dokumentacji dotyczącej wyceny. Po jej otrzymaniu i analizie możemy myśleć co dalej. Proszę zachować wszelkie dowody dotyczące zakupu części i malowania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koko123 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 tak wszystko fajnie tylko że części zostały zakupione używane, część na giełdzie część na allegro tam nikt nie daje rachunków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...