Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Zwracam się z prośbą o pomoc


Sprinter044
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w uzyskaniu informacji jakiej kwoty mógłbym się spodziewać po moim wypadku.

 

Jestem uczniem technikum. Mam 19 lat i nigdzie nie mogę uzyskać informacji na temat wysokości odszkodowania jakiej mógłbym się spodziewać.

 

Mam 3 wypisy ze szpitala dotyczące ścięgna zginacza palca wskazującego lewej dłoni.

Mam dużą bliznę na dłoni i czekam na zdjęcie mam nadzieje ostatnich szew. Palec ten teraz się rusza, oczywiście nie jest w pełni sprawny przez te zabiegi jak i dłoń nie wygląda jak wcześniej pomijając bliznę która pozostanie.

Dwa pierwsze zabiegi nie przyniosły skutku czy to może wpłynąć na wyższe odszkodowanie ?

 

można choć trochę przybliżyć kwotę jaką mógłbym uzyskać za taki uszczerbek na zdrowiu ?

Z góry dziękuje osobą które się zainteresują moją prośbą. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze po dłuższym obserwowaniu tego forum że nie można tu otrzymac odpowiedzi na zadawane pyt.

jeśli się nie zapłaci to sie niczego raczej dowiedziec nie mozna..

to nie pierwszy mój post.

I jedyna odp jest powyżej w której widac ze informacji nie uzyskałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprinter044 wrote:
widze po dłuższym obserwowaniu tego forum że nie można tu otrzymac odpowiedzi na zadawane pyt.
jeśli się nie zapłaci to sie niczego raczej dowiedziec nie mozna..
to nie pierwszy mój post.
I jedyna odp jest powyżej w której widac ze informacji nie uzyskałem.
Witam, racja większość znanych mi użytkowników tego forum już go nie odwiedza. Przyczyną są ,,naganiacze'' jak wyżej którzy nie potrafią konkretnie odpowiedzieć na post a jedynie napisać ,,chętnie pomogę''..

Wracając do tematu to nie napisł Pan z jakiej polisy ma być likwidowana owa szkoda i z czym jest związany wypadek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach