alvineek Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Witam serdecznie.Jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum, w dniach 07.03.2013 - 14.03.2013 leżałem w szpitalu, dnia 08.03.2013 miałem operowany wyrostek robaczkowy.Jestem w ubezpieczeniu grupowym PZU, mama płaciła bodajże 35 zł na początku roku. Mocne bóle złapały mnie w szkole, poszedłem do pielęgniarki otrzymałem pomoc, aczkolwiek mama musiała dzwonić do Pani Pedagog i mnie zwolnić z zajęć szkolnych po czym poszedłem do lekarza rodzinnego, otrzymałem skierowanie do chirurga, i tego samego dnia zostałem przyjęty do szpitala. Czy należy mi się jakieś odszkodowanie za pobyt w szpitalu i operację ? Proszę o szybką odpowiedź.Z poważaniem Adrian J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logmarcin Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Musisz szczegółowo opisać co się konkretnie wydarzyło, inaczej trudno będzie coś doradzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...