Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

kolizjia.samochod zajechal rowerzyscie droge


leszko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

19.04.13r w piatek mialem wypadek w swojej miescowosci.jechalem prawidlowo po prawej str rowerem a samochod skrecajac w prawo niezauwazył mnie i skrecil ja uderzyłem w samochodn i przelecialem przez niego.było dwoch swiadkow,policja byla od razu wezwana.przyjechali około po 20 min i wezwali pogotowie do mojej osoby,ten ktos co potracił mnie uciel z miejsca wypadku ale przyjechal około 25 min jak odjezdzałem z pogotowiem.przyznal sie do winy ze niezauwazył mnie.bylismy trzezwi.bardzo balala mnie glowa rece brzuch i noga.zrobili mi przeswietlenie nogi i tomograf glowa wporzadku noge w gips wsadzili w piecie złamanie.rower uszkodzony ubranie zniszczone a wten dzien miałem jechac na tz fuche bo jestem kierowca autobusu do berlina przewiez busem a w sobote i w niedziele mialem stac na ochronie i na dlugim weekendzie stac na majowce a w poniedzialem czyli dzis miałem podjac prace do warszawy miałem jechac,przez ten incyden straciłem zdrowie i prace i zniszczenia i czuje dyskonfort bo z 4 pierta ciezkio zejs i zrobic zakupy sobie,czy moge ubiegac sie o odszkodowanie za zdrowie i za szkody poniesione (rower i ubranie)?i za to ze nie mogłem podjac nowej pracy dzis22.04 i dorabiac sobie jako ochroniarz czy kierowca.prosze o odp,dziekuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To przykre co Pana spotkało,tym bardziej ze sprawca zbiegł,ale bardzo dobrze że wrócił.

Za poniesione obrażenia należy się Panu odszkodowanie z polisy OC sprawcy:

-zwrot kosztów za leki

-uszkodzony rower....itp

Oraz zadośćuczynienie za ból i wyrządzoną krzywdę.

Jeżeli Jest Pan zainteresowany pomogę uzyskać dla Pana godziwe odszkodowanie pracuje w kancelarii prawnej.

Nie pobieramy żadnych opłat wstępnych.

Zapraszam adres meilowy to mój login

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji