Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Wypadek przy pracy... Pilne...


AnnaR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam do panstwa pytanie dotyczace wypadku przy pracy, a mianowicie:

Zdarzenie mialo miejsce 13 wrzesnia b.r., na naczepie samochodu ciezarowego (jestem kierowca tego samochodu), podczas zaladunku znajdujac sie na terenie firmy klienta chcialam poprawic palety ktore mialam juz wczesniej ulozone na naczepie, poniewaz jedna z nich sie wysunela i chcialam zapobiedz ich uszkodzeniu, jednak w trakcie ich nasuwania jedna z nich przechylila sie i spadla na mnie uderzajac w noge, co spowodowalo iz upadlam na bok uderzajac biodrem o podloge naczepy, w sumie myslalam iz tylko sie poobijam i mimo nasilajacego sie bolu po powrocie z trasy pojechalam na zastrzyk przeciwbolowy i wzielam jeszcze jeden ladunek, z tej trasy mialam juz jednak problem wrocic gdyz bol stal sie nie do wytrzymania, 18 wrzesnia trafilam do lekarza pierwszego kontaktu ktory dal mi skierowanie na zdjecie i do neurologa, neurolog kazal mi czekac za opisem zdjecia i przyjsc do niego na wizyte 30 wrzesnia zapisujac jedynie zastrzyki przeciwbolowe, ktore niestety nie wiele dawaly pozatym poza bolem noga byly odretwiala i pojawily sie zaburzenia w oddawaniu moczu, co zaczelo mnie bardzo niepokoic. Gdy chodzilam na zastrzyki do przychodni lekarka z tej przychodni sie mna zainteresowala mijajac mnie stwierdzila, ze co raz gorzej sie poruszam i dala mi skierowanie do szpitala, na oddzial neurologiczny, w szpitalu jednak lekarz pobierzliwie mnie przebadal stwierdzil ze to pewnie rwa kulszowa lub dyskopatia i on nie ma miejsca na takie sprawy bo moze przyjmowac tylko zagrozenia zdrowia lub zycia, generalnie byl nie przyjemny, z izby przyjec wyszlam ze lzami w oczach i pielegniarka zapytala mnie co sie stalo? wiec powiedzialam jej o sytuacji i o tym, ze od dwoch tygodni nie moge doczekac sie konkretnej pomocy tylko mnie przesylaja z miejsca na miejsce a nikt nie chce mnie nawet zdiagnozowac,