Cezary66 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam. Moja firma miała ubezpieczenie grupowe w PZU , w listopadzie pracownicy zdecydowali się na przejście do ING. Ja sam osobiście podpisałem wniosek w listopadzie. Ale w efekcie przeszliśmy z ubezpieczeniem do ING w dniu 1 stycznia br roku.Bóle żołądka zdarzały się u mnie nie częściej niż u innych osób. Ponieważ jestem kierowcą na trasach międzynarodowych nie mam możliwości odżywiania się regularnie i pojawiające się czasami bóle żołądka wiązałem właśnie z tym oraz ze stresem. Tak też sugerował mi lekarz pierwszego kontaktu w maju ubiegłego roku, kiedy to zgłosiłem się z bólami żołądka.Pierwsze niepokojące sygnały pojawiły się w dniu 7 grudnia 2013 roku , kiedy to zasłabłem na chwilę. Córka wezwała pogotowie, wykonano mi EKG, zbadano ciśnienie i zalecono odpoczynek. Akurat dwa dni wcześniej wróciłem z trasy.W dniu 9 grudnia 2013 r udałem się do lekarza pierwszego kontaktu, który zlecił mi wykonanie badań krwi. Ponieważ w wynikach wyszedł niski poziom hemoglobiny otrzymałem skierowanie na gastroskopię i kolonoskopię. 11 grudnia 2013 roku zostałem wysłany do Olecka na załadunek. Wróciłem do domu 14 grudnia ok godziny 16.Około godziny 21 tego samego dnia dostałem krwotoku z górnego odcinka przewodu pokarmowego. Wezwana karetka zabrała mnie na SOR, a następnie zostałem skierowany na oddział Chirurgii ogólnej.Wstępna diagnoza jaką otrzymałem, to pęknięcie wrzodów żołądka. Miałem wykonane dwie gastroskopie i podczas drugiej pobrano mi wycinki do badania histopatologicznego.O swojej chorobie dowiedziałem się zatem w dniu 16 stycznia na konsultacji lekarskiej czyli po objęciu ubezpieczenia przez ING.ING odmówiło wypłaty świadczenia, sugerując, że wiedziałem o chorobie przed przystąpieniem do ubezpieczenia. Czy ubezpieczyciel słusznie odmówił mi wypłaty świadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...