Cezary66 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam. Moja firma miała ubezpieczenie grupowe w PZU , w listopadzie pracownicy zdecydowali się na przejście do ING. Ja sam osobiście podpisałem wniosek w listopadzie. Ale w efekcie przeszliśmy z ubezpieczeniem do ING w dniu 1 stycznia br roku.Bóle żołądka zdarzały się u mnie nie częściej niż u innych osób. Ponieważ jestem kierowcą na trasach międzynarodowych nie mam możliwości odżywiania się regularnie i pojawiające się czasami bóle żołądka wiązałem właśnie z tym oraz ze stresem. Tak też sugerował mi lekarz pierwszego kontaktu w maju ubiegłego roku, kiedy to zgłosiłem się z bólami żołądka.Pierwsze niepokojące sygnały pojawiły się w dniu 7 grudnia 2013 roku , kiedy to zasłabłem na chwilę. Córka wezwała pogotowie, wykonano mi EKG, zbadano ciśnienie i zalecono odpoczynek. Akurat dwa dni wcześniej wróciłem z trasy.W dniu 9 grudnia 2013 r udałem się do lekarza pierwszego kontaktu, który zlecił mi wykonanie badań krwi. Ponieważ w wynikach wyszedł niski poziom hemoglobiny otrzymałem skierowanie na gastroskopię i kolonoskopię. 11 grudnia 2013 roku zostałem wysłany do Olecka na załadunek. Wróciłem do domu 14 grudnia ok godziny 16.Około godziny 21 tego samego dnia dostałem krwotoku z górnego odcinka przewodu pokarmowego. Wezwana karetka zabrała mnie na SOR, a następnie zostałem skierowany na oddział Chirurgii ogólnej.Wstępna diagnoza jaką otrzymałem, to pęknięcie wrzodów żołądka. Miałem wykonane dwie gastroskopie i podczas drugiej pobrano mi wycinki do badania histopatologicznego.O swojej chorobie dowiedziałem się zatem w dniu 16 stycznia na konsultacji lekarskiej czyli po objęciu ubezpieczenia przez ING.ING odmówiło wypłaty świadczenia, sugerując, że wiedziałem o chorobie przed przystąpieniem do ubezpieczenia. Czy ubezpieczyciel słusznie odmówił mi wypłaty świadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuzowaglowa Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 W takiej sprawie warto zwrócić się do specjalistów w zakresie odzyskiwania odszkodowań. Poprowadzą Twoją sprawę o dochodzenie świadczeń odszkodowawczych od ubezpieczycieli i o nic nie będziesz musiał się martwić. Polecam kancelarię (numer kontaktowy 17/850-74-24 lub 796-019-506), która właśnie specjalizuje się w kompleksowej obsłudze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.