Matteo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Jeżdżę dosyć dużo, chodzi mi głównie o to by ubezpieczyć się na okoliczność gdybym miał wypadek na rowerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1661348271 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Chodzi o ubezpieczenie dla Ciebie (np w razie złamań itp), czy ubezpieczenie OC, które pokryje koszty ewentualnych szkód na innych osobach i mieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matteo Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Chodzi mi o kompleksowe ubezpieczenie, nie znam się na ubezpieczeniach. Już dzwoniłem w kilka miejsc i chyba wezmę za 149 zł w Cuk.No chyba że ktoś mi poleci tańsze ale żeby to był pakiet. Potrzebuję żeby działało w Polsce, zagranicę roweru nie biorę. Rowerem jeżdżę do pracy praktycznie cały rok i trochę trenuję ale amatorsko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1661348271 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Z tego co napisałeś wnioskuję, że potrzebujesz ubezpieczenia NNW. W takiej sytuacji nie powinieneś się kierować ceną, a zakresem ubezpieczenia. Najtańsze ubezpieczenia zazwyczaj posiadają wiele wyłączeń oraz niskie sumy ubezpieczenia dlatego dobierz zakres odpowiedni do Twoich wymagań i w razie potrzeby dopłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matteo Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jeszcze raz dziękuję za doradzenie,. Wziąłem to pod uwagę i faktycznie dokładnie poczytałem te polisy.Dałem te 149 zł, zobaczymy jak się ta pomoc rowerowa sprawdzi.Może za rok będę się mógł wypowiedzieć i ocenić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...