jakubw1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam,jestem całkiem zielony w tym temacie dlatego proszę o radę.Podczas imprezy zostałem pobity, w skutek czego amputowano mi jądro. Posiadam ubezpieczenie tylko z pracy,1) czy mogę starać się o odszkodowanie od tego ubezpieczyciela? ,2) w razie czego gdzie i jakie dokumenty składać? ,3) jakiej wysokości odszkodowania się spodziewać? Bardzo proszę o pomoc, z góry bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1661348278 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam, Każdy przypadek jest rozpatrywany osobno, indywidualnie i nie da się z góry ustalić kwoty. Przy zgłoszeniu się do ubezpieczyciela zostanie zwołana komisja lekarska i ustalony uszczerbek na zdrowiu. Wtedy też zostanie zaproponowana kwota. Oczywiście potrzebna będzie cała dokumentacja medyczna. Inna kwestia czy zgłosił Pan pobicie, wezwana została policja, ustalony sprawca. Od niego w sądzie można ubiegać się o zadośćuczynienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...