Robert86 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 witam mam pytanie, uleglem w pracy wypadkowi, jestem kierowca samochodu ciezarowego, na posesji firmy w ktorej pracuje przeladowywalismy z jednej naczepy na droga dzwig. kolega nie umial podniesc ramienia tego dzwigu a ja kiedys wiozlem taki dzwig chcac pomoc koledze wszedlem na naczepa i pokazalem koledze jak to zrobic, schodzac na podloze zaczepilem sie obraczka gdzie doszlo do zerwania wierzchniej skory i ostatniego paliczka palca. w szpitalu jednak doszlo do amputacji reszty palca. w protokole mam wpisane w pkt5 -nieznajomosc zagrozenia, brak przewidzenia i zaskoczenie zdarzeniem -niezachowanie dostatecznej ostroznosci podczas czynnosci -Bezposrednia przyczyna bylo zaczepienie sie obraczki umieszczonej na prawej rece o wystajaca krawedz drzwi podczas schodzenia. w nastepstwie czego pod ciezarem poszkodowanego doszlo do zerwania wierzchniej skory czy jest to dobrze napisane?? chce starac sie o odszkodowanie z ZUS jak i prywatnej ubezpieczalni Alianz bede mial jakies problemy???? dziekuje z gory za jakakolwiek pomoc w tym temacie na ile procent moge liczyc ewentualnie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anik Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Myślę ze z jakieś 3-5 tys. nie liczy pan na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi