Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Stłuczka samochodowa - PILNE


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie, jestem młodym kierowcą i miałem stłuczkę samochodową kupiłem samochód który był na mnie ( umowa ) lecz ubezpieczenie jest jeszcze na starego właściciela. I miałem stłuczkę, wymusiłem pierwszeństwo i uderzyłem w inne auto w bok. I teraz tak : Podpisałem wszystkie oświadczenia, że to moja wina itp. I moje pytanie jest takie czy poniosę jakieś koszty ? Czy w przyszłości będę miał zawyżone zniżki itp ? Wszystko odbyło się bez policji po prostu się " Dogadaliśmy ".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie zakupu auta polisa OC stała się Pana własnością. Powinien Pan zresztą po zakupie auta zgłosić sie z polisą OC i umową zakupu do ubezpieczyciela(TU), które wystawiało polisę, z prośbą o naniesienie Pana danych na polisie OC.

Jeśli Poszkodowany zgłosi szkodę z Pana polisy OC, szkoda będzie policzona i wpłynie to na Pana zniżki. Chyba że nie zgłosi szkody, wtedy nic się w Pana zniżkach nie zmieni.

Jeśli jednak zgłosi a Pan nie zgłosi się z umową zakupu do ubezpieczyciela, zbywca auta będzie się musiał tłumaczyć za nie swoją szkodę. Najważniejsze: naprawa idzie z polisy OC, spokojnie, bez opłat za naprawę. Jeśli poszkodowany zgłosi z polisy OC sprawcy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Wejdź na odszkodowaniamotoryzacyjne.pl, strona poświęcona jest właśnie takim problemom, w dodatku jest super prowadzona, zamieszczane są bardzo ciekawe artykuły. Sam zaglądam tam regularnie, zwłaszcza gdy mam wątpliwości, jak poradzić sobie z tego typu problemami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie